Kampanie i Promocje

DAX Sun promuje bezpieczne opalanie

Wtorek, 22 maja 2012 Autor: Monika Dawiec,
Marka DAX Sun została partnerem strategicznym akcji miesięcznika Cosmopolitan „Opalaj się bezpiecznie”.
Jej celem jest zwiększenie wśród kobiet świadomości szkodliwego wpływu promieni UV na zdrowie, a także przekazanie wiedzy dotyczącej odpowiedniej ochrony skóry podczas ekspozycji ciała na słońce. Podczas trwania akcji pozyskiwane są Ambasadorki Bezpiecznego Opalania, które promują akcję nosząc specjalną bransoletkę zaprojektowaną przez markę Kelly Melu. Część dochodu ze sprzedaży tej bransoletki przekazana zostanie Fundacji „Tam i z powrotem”, której celem statutowym jest wspieranie Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Składowskiej-Curie w Warszawie. Zebrane środki zostaną przeznaczone na upowszechnienie wiedzy i świadomości o czerniakach i nowotworach skóry oraz sposobach ich leczenia.

Kosmetyki słoneczne DAX Sun są na rynku od ponad 20 lat. W ofercie znajdują się produkty z wysokiej jakości fotostabilnymi filtrami UV, od SPF 6 do SPF 50+. Marce od lat przyświeca hasło „Słońce pod kontrolą”, dlatego też angażuje się w projekty związane z profilaktyką raka skóry. Między innymi wspierała akcję „Czerniak- Stop. Skóra pod kontrolą”, przekazuje także kosmetyki ochronne dla podopiecznych Fundacji „Nasze dzieci” przy Klinice Onkologii w Instytucie „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”.

Akcja „Opalaj się bezpiecznie” została zapoczątkowana 6 lat temu przez amerykańską edycję magazynu Cosmopolitan. Ma charakter kampanii społecznej skierowanej do kobiet. Propagowana będzie na łamach magazynu oraz w innych mediach.

tagi: Dax Sun , bezpieczne opalanie ,