Od 11 maja trwa kampania reklamowa pralin Merci. Komunikat pojawia się pod listą zakupów w telefonie. Każdy konsument, który robi zakupy przy pomocy mobilnej aplikacji Listonic, zobaczy reklamę zachęcającą do podarowania najbliższej osobie smakołyku od Storck. Po kliknięciu w reklamę, aplikacja wyświetli stronę promocyjną umożliwiającą automatyczne dodanie produktu do listy zakupów. Dzięki temu, w łatwy i szybki sposób, zapiszemy czekoladki na liście zakupów oraz sprawdzimy aktualne promocje Merci w gazetkach wybranych sieci hipermarketów współpracujących z Listonic.
Przycisk „Dodaj do listy zakupów” umieszczony na stronach internetowych, banerach reklamowych czy folderach PDF umożliwia impulsywną reakcję konsumenta na komunikat reklamowy oraz szybkie zapisanie produktu na liście zakupów. Przyciski umieszczone są także na stronach internetowych z produktami takich marek jak Frosta czy Oshee.
tagi: Storck , Merci , Listonic ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...