„Dotychczas największą uwagę skupialiśmy na rozwoju dystrybucji i jakości oferowanych przez nas przetworów” - mówi Barbara Grzywacz dyrektor ds. handlu i marketingu firmy Bracia Urbanek. – „Teraz chcemy, aby ową wysoką jakość odzwierciedlały także nowe etykiety na słojach produktów marki Urbanek. Pierwsze zmiany zostaną wprowadzone najpóźniej jesienią br. Mamy nadzieję, że przypadną one do gustu naszym klientom i zyskają ich aprobatę.”
tagi: Urbanek , Bracia Urbanek ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...