Wiadomości

Brandbank wchodzi do Polski

Wtorek, 15 maja 2012 Autor: Monika Dawiec,
Firma Brandbank, dostawca rozwiązań w zakresie tworzenia i zarządzania danymi o produktach, otworzyła swoje pierwsze biura, studia fotograficzne i magazyn w Polsce.

Brandbank wszedł na polski rynek dzięki fuzji z lokalną firmą GlobalProduct o ugruntowanej pozycji na rynku. Do Polski wnosi doświadczenie wypracowane przez 14 lat obecności na brytyjskim rynku spożywczych zakupów internetowych.

Usługi Brandbank zapewniają osobom robiącym zakupy spożywcze przez internet natychmiastowy dostęp do pełnych informacji o produkcie, takich jak zdjęcia, marka, skład, wartości odżywcze a nawet alergeny. To znacznie ułatwia kupującym podjęcie decyzji o zakupie.

Brandbank ma już swoich pierwszych klientów w Polsce. Firma współpracuje już z Tesco oraz z wieloma e-sklepami, między innymi z Frisco.pl, A.pl, Alma24.pl oraz z ponad setką mniejszych firm.
Brandbank i GlobalProduct połączyły swój personel i zasoby w Polsce. Brandbank utrzyma zespół pracowników oraz biura zlokalizowane w Szczecinie oraz otworzy nową siedzibę w Warszawie.

„Uważamy, że Polska jest obecnie w momencie znaczących zmian dotyczących sposobu w jaki konsumenci kupują żywność, napoje, produkty kosmetyczne i apteczne. Jedna na pięć osób w Polsce ma konto na Facebooku, a ponad 60 procent polskich użytkowników Facebooka to osoby w przedziale wiekowym 18-35 lat. Młode rodziny z tego właśnie segmentu najwcześniej i najbardziej entuzjastycznie przyjęły trend robienia zakupów spożywczych w internecie w innych krajach, takich jak Wielka Brytania czy Czechy” – mówi Sean Wilkins, Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego w firmie Brandbank.
Brandbank jest światowym liderem we wspieraniu zarówno sieci handlowych, właścicieli e-sklepów, jak i dostawców w zarządzaniu materiałami o marce. Dzięki rozwiązaniom firmy, grafiki i informacje produktowe w łatwy i szybki sposób są dostępne do wykorzystania przez branżę e-commerce, mobilne aplikacje zakupowe, wirtualny merchandising, marketing online i offline, i nie tylko.

„Cyfryzacja zmienia sposób w jaki produkty są sprzedawane i promowane” -  komentuje Sean Wilkins. „Nasze rozwiązania umożliwiają szybki i wygodny dostęp do materiałów o marce, tak aby sieci handlowe oraz e-sklepy i dostawcy funkcjonujący w tej nowej rzeczywistości mogli w pełni wykorzystać możliwości, które się przed nimi otwierają” – dodaje.

„Fuzja naszych przedsiębiorstw wprowadza nową jakość do polskiej przestrzeni e-commerce. Brandbank wnosi doświadczenie w fotografii i zarządzaniu materiałami tysięcy produktów, my możemy pochwalić się ugruntowaną pozycją rynkową oraz szerokim wachlarzem usług odpowiadających potrzebom e-handlu. Razem, dostarczymy najpełniejszą ofertę usług, która otworzy nowe możliwości zarządzania wartością marki we wszystkich kanałach handlowych, zarówno po stronie sprzedawców, jak i dostawców” – mówi Kamila Wrońska, Prezes GlobalProduct.

Brandbank podjął także współpracę z organizacją krajową GS1 Polska, która wdraża do praktyki gospodarczej globalne standardy GS1, obejmujące m.in. kody kreskowe i elektroniczną wymianę danych.

Otwarcie polskiego biura jest kontynuacją ekspansji firmy Brandbank na Europę Wschodnią, rozpoczętej wraz z otwarciem biura w Pradze w 2011 roku. Brandbank współpracował z Tesco przy udanym projekcie otwarcia nowego sklepu internetowego Tesco dla klientów w Czechach, uruchomionego w styczniu 2012 roku.

tagi: Brandbank ,