Pomysłodawcą przedsięwzięcia jest firma Abramczyk, która w poprzednich latach organizowała już podobne biegi z Zakopanego do Gdyni i sponsorowała biegi Andrzeja Urbaniaka, miłośnika zdrowego stylu życia.
„Poprzez promocję naszego maratończyka chcemy zachęcić ludzi do uprawiania sportu oraz dobrego odżywiania” - mówi Michał Abramczyk, dyrektor marketingu Abramczyk Sp. Z o.o. - „Mamy nadzieję, że nasz bieg nie tylko skłoni Polaków i Ukraińców do refleksji nad jakością własnego życia ale także zjednoczy oba kraje jako organizatorów Euro 2012.”
Patronat nad biegiem objął Polski Związek Piłki Nożnej, natomiast patronat medialny sprawować będzie kanał TVP INFO oraz regionalne oddziały TVP w Bydgoszczy, Warszawie i Lublinie. Bieg zostanie ukończony w Warszawie w dniu 7 czerwca 2012 r, tuż przed inauguracją Turnieju UEFA 2012.
tagi: Abramczyk ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...