Przez blisko 1,5 miesiąca, producent rozda swoim konsumentom ponad 430 nagród w postaci: voucherów na wakacje, voucherów do SPA oraz podwójnych biletów do kina. Szczegółowe informacje na ten temat znaleźć będzie można na promocyjnych opakowaniach cukru białego, stronie konkursu - www.slodkiekibicowanie.pl oraz na facebook’owym funpage’u organizatora – Życie jest Słodkie - www.facebook.com/ZycieJestSlodkie
Co godzinę do kina, co tydzień na wakacje lub do SPA
Promocja jedynej na naszym rynku biało-czerwonej marki cukru potrwa od 21.05.2012 do 01.07.2012 roku. Do konkursu może przystąpić każdy, kto zakupi przynajmniej jedno opakowanie promocyjnego białego Cukru Królewskiego i prześle swoje zgłoszenie poprzez SMS lub rejestrując się na stronie - www.slodkiekibicowanie.pl.
Jak zdobyć nagrodę?
- Voucher wakacyjny o wartości 4 000 zł – otrzyma osoba, która dokona zgłoszenia jak najbliżej godziny 19:00 w jedną z 6 konkursowych niedziel.
- Voucher na weekend w SPA o wartości 2 000 zł – otrzyma osoba, która jako druga przesłała zgłoszenie w pobliżu godziny 19:00 w jedną z 6 konkursowych niedziel.
- Podwójny bilet do kina – rozdawane będą od poniedziałku do niedzieli (10 sztuk każdego dnia), pomiędzy 08:01 a 18:00. Wystarczy dokonać zgłoszenia najbliżej przed pełną godziną.
Łącznie marka Cukier Królewski rozda 6 voucherów wakacyjnych i 6 voucherów do SPA
oraz 420 podwójnych biletów do kina.
Kampania informacyjna dotycząca promocji
Konkurs marki Cukier Królewski otrzyma silne wsparcie promocyjne w postaci:
- kampanii online,
- mobilnej reklamy outdoorowej i billboardowej w wybranych miastach,
- reklamy w prasie,
- informacji na fanpage’u Życie jest Słodkie,
- kampanii PR w mediach drukowanych i elektronicznych.
tagi: Cukier Królewski ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...