To idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy żyją aktywnie i potrzebują energii oraz skutecznego nawodnienia organizmu w ciągu dnia. T-WATER zawiera tyle powera ile jest w jednej puszce Tiger Energy Drink.
Kampania będzie widoczna w największych stacjach telewizyjnych m.in. Polsat, Polsat 2, TVN, National Geographic, Comedy Central, MTV i innych kanałach tematycznych.
Agencja, przygotowująca kampanię: Brand Place.
Dom mediowy: ZenithOptimedia
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...