Kampanie i Promocje

Next od Tymbarku z muzyką Pharrella Williamsa

Wtorek, 08 maja 2012 Autor: Maja Święcka,
Startuje pierwsza mega kampania nowej linii napojów NEXT od Tymbarku! Na ekranach telewizorów, w kinach, metrze oraz w przestrzeni miejskiej swoją premierę świętuje nowa marka napojów NEXT. To najnowsza propozycja Tymbarku skierowana do wszystkich tych, którzy chcą dać się ZASKOCZYĆ inspirującym, lekkim owocowo herbacianym smakom i przełamującej rutynę świata napojów komunikacji.

NEXT to soczyste owoce od Tymbarku i odświeżającą moc zielonej herbaty. Jest taki, jak młodzi ludzie – stylowy, pomysłowy i otwarty na zmiany. Przyciąga lekkością, naturalnością oraz oryginalnymi smakami:

• zielono herbaciana cytryna z limonką,
• zielono herbaciana żurawina z grejpfrutem,
• zielono herbaciana brzoskwinia z cytryną.


NEXT ze swoją inspirującą, dynamiczną i pełną pozytywnych emocji komunikacją pojawi się w wiodących stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, Polsat i stacje tematyczne) oraz na ekranach kin Cinema City. Wyjątkowe spoty 30 i 15 sekundowe będą zachęcały do wejścia w świat marki nie tylko żywą kolorystyką, dynamiczną akcją i zmianami perspektywy, ale także doskonale wszystkim znaną muzyką Pharrella Williamsa, wokalisty, producenta muzycznego i autora wielu hitów klubowych, śpiewającego między innymi z Madonną, Snoop Doggiem, Jay-Z, a w spocie NEXT’a, także Nelly Furtado.

Ale to dopiero początek…

NEXT zaskoczy także w przestrzeni miejskiej za sprawą ogólnopolskiej kampanii outdoorowej, inspirowanej zupełnie nowym podejściem do owocowości. Oprócz standardowych tablic, obecny jest także na siatkach wielkoformatowych oraz w metrze.

To jednak nie koniec…

Już niedługo NEXT zaskoczy także w przestrzeni wirtualnej.

Kampanię przygotowała agencja reklamowa 303.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

tagi: Next , Tymbark , Maspex , Pharrell Williams ,