NEXT to soczyste owoce od Tymbarku i odświeżającą moc zielonej herbaty. Jest taki, jak młodzi ludzie – stylowy, pomysłowy i otwarty na zmiany. Przyciąga lekkością, naturalnością oraz oryginalnymi smakami:
• zielono herbaciana cytryna z limonką,
• zielono herbaciana żurawina z grejpfrutem,
• zielono herbaciana brzoskwinia z cytryną.
NEXT ze swoją inspirującą, dynamiczną i pełną pozytywnych emocji komunikacją pojawi się w wiodących stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, Polsat i stacje tematyczne) oraz na ekranach kin Cinema City. Wyjątkowe spoty 30 i 15 sekundowe będą zachęcały do wejścia w świat marki nie tylko żywą kolorystyką, dynamiczną akcją i zmianami perspektywy, ale także doskonale wszystkim znaną muzyką Pharrella Williamsa, wokalisty, producenta muzycznego i autora wielu hitów klubowych, śpiewającego między innymi z Madonną, Snoop Doggiem, Jay-Z, a w spocie NEXT’a, także Nelly Furtado.
Ale to dopiero początek…
NEXT zaskoczy także w przestrzeni miejskiej za sprawą ogólnopolskiej kampanii outdoorowej, inspirowanej zupełnie nowym podejściem do owocowości. Oprócz standardowych tablic, obecny jest także na siatkach wielkoformatowych oraz w metrze.
To jednak nie koniec…
Już niedługo NEXT zaskoczy także w przestrzeni wirtualnej.
Kampanię przygotowała agencja reklamowa 303.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
tagi: Next , Tymbark , Maspex , Pharrell Williams ,
W całym 2024 roku firma globalnie zredukowała całkowitą...
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...