Aby je zdobyć wystarczy zbierać kody umieszczone na promocyjnych opakowaniach napojów Tymbark: 250 i 500 ml. Kody należy wysyłać smsem lub wpisywać na stronie www.tymbark2012.pl. Wysłane w ciągu tygodnia 10 kodów bierze udział w losowaniu nagród tygodniowych: smartfonów Samsung Galaxy Note, kamer Samsung HMX-S15 i aparatów fotograficznych Samsung MultiView MV800. Ponadto w ciągu trwania promocji wystarczy wysłać 30 kodów, aby odebrać nagrodę gwarantowaną – pendrive w kształcie piłkarskiego kapselka. Co miesiąc do rozdania aż 2012 pendrive’ów.
Kampania obejmie portale: FACEBOOK, NASZA KLASA, YOUTUBE, ONET, SERWISY SPORTOWE, FILMWEB.
Dużym wsparciem będzie nowoczesna kampania mobilna, w komórkach: INTERIA, ONET.
Agencja, która przygotowała grafikę to Interactive Solutions
Kampanie w Internecie została zaplanowana przez Codemedia
Sklepy E.Leclerc wygenerowały obroty na poziomie 3,4 mld zł...
Piętnastoosobowa reprezentacja wszystkich franczyzobiorców...
Kolejny miesiąc z rzędu spadki sprzedaży notowały...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...