Kampanie i Promocje

Tymbark w Internecie: Ustrzel Nagrody

Poniedziałek, 07 maja 2012 Autor: Maja Święcka,
Wystartowała kampania w Internecie wspierająca promocję Tymbarku „Ustrzel nagrody” w prawdziwie piłkarskim klimacie. Do wygrania nagrody, które umożliwią na długo utrwalić wielkie sportowe emocje.

Aby je zdobyć wystarczy zbierać kody umieszczone na promocyjnych opakowaniach napojów Tymbark: 250 i 500 ml. Kody należy wysyłać smsem lub wpisywać na stronie www.tymbark2012.pl. Wysłane w ciągu tygodnia 10 kodów bierze udział w losowaniu nagród tygodniowych: smartfonów Samsung Galaxy Note, kamer Samsung HMX-S15 i aparatów fotograficznych Samsung MultiView MV800. Ponadto w ciągu trwania promocji wystarczy wysłać 30 kodów, aby odebrać nagrodę gwarantowaną – pendrive w kształcie piłkarskiego kapselka. Co miesiąc do rozdania aż 2012 pendrive’ów.

Kampania obejmie portale: FACEBOOK, NASZA KLASA, YOUTUBE, ONET, SERWISY SPORTOWE, FILMWEB.
Dużym wsparciem będzie nowoczesna kampania mobilna, w komórkach: INTERIA, ONET.

Agencja, która przygotowała grafikę to Interactive Solutions
Kampanie w Internecie została zaplanowana przez Codemedia

tagi: Maspex , Tymbark ,