Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 był częścią Kongresu Dyrektorów Marketingu, który odbywał się w Sopocie w dniach 28-29 kwietnia. Było to jedno z najważniejszych spotkań branży marketingowej w Polsce. Tegoroczna edycja konkursu była drugą w historii. Nagrody wręczono podczas Gali w dniu 29 kwietnia 2012 w sopockiej Ergo Arenie.
Kapituła konkursu co roku nagradza utalentowanych szefów marketingu i komunikacji, którzy skutecznie realizują strategie marketingowe, uzyskując bardzo dobre wyniki dla firm w których pracują – będąc przy tym wartościowym człowiekiem, szefem oraz osobą, której nie są obce istotne problemy społeczne. To prawdziwe talenty i osobowości w dziedzinie marketingu, których działania w 2011 r. wpłynęły na sukces rynkowy firm, zmianę pejzażu komunikacji i reklamy w Polsce.
tagi: Hoop Polska , Marek Kmiecik , Dyrektor Marketingu Roku ,
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...