Wiadomości

Mike Tyson twarzą napoju energetycznego BLACK

Piątek, 27 kwietnia 2012
Firma FoodCare, właściciel marki BLACK, na wczorajszej konferencji prasowej poinformowała o nawiązaniu współpracy z Mikiem Tysonem, jednym z najlepszych sportowców na świecie oraz znanym i rozpoznawalnym celebrytą. Zgodnie z warunkami kontraktu Mike Tyson użyczy swojego wizerunku napojom energetycznym BLACK. Na spotkaniu w warszawskim hotelu Westin obecny był sam mistrz - Mike Tyson.

Mike Tyson uosabia cechy, z którymi wiąże się wizerunek marki BLACK. Tyson - bokser to Bestia, najlepszy pięściarz świata, dla którego nie istnieją żadne granice. To przede wszystkim nadludzka siła i skuteczność, ale także bezkompromisowe łamanie schematów w drodze do sukcesu. Tyson - celebryta to człowiek z oryginalnym stylem i osobowością, której nie sposób nie zauważyć. Nie ma dla niego żadnych tematów tabu. Nigdy nie wybiera utartych szlaków, zawsze podąża własną ścieżką w otoczeniu sławnych ludzi i pięknych kobiet. Odniósł sukces, wie na co go stać, dlatego nie musi niczego i nikomu udowadniać. Robi, co chce i kiedy chce – w niepowtarzalnym, indywidualnym stylu. Oba oblicza Mike`a Tysona doskonale wpisują się w strategię marki BLACK – brandu, który walecznie poczyna sobie wśród ostrej konkurencji w drodze do osiągnięcia sukcesu na wielu rynkach.

„Cieszę się z wizyty w Polsce i z ciekawością czekam na efekty współpracy z marką BLACK. To doskonały produkt, dlatego jestem przekonany, że razem znokautujemy europejską konkurencję!” – powiedział Mike Tyson.

Mike Tyson w ramach kontraktu z FoodCare zagra w ekskluzywnych spotach reklamowych wzorowanych na najlepszych produkcjach Hollywood oraz będzie gwiazdą wszelkich wydarzeń medialnych i eventów sygnowanych marką BLACK. Twarz sportowca z charakterystycznym tatuażem znajdzie się oczywiście również na puszkach napojów BLACK.

„Od momentu stworzenia marki BLACK chciałem, by była marką europejską, a nawet światową, dlatego zależało mi na związaniu jej z międzynarodową gwiazdą sportu. Negocjowaliśmy z kilkoma sportowcami, jednak szybko doszliśmy do wniosku, nikt nie pasuje do BLACKa tak, jak Mike Tyson. Jego wizerunek pozwoli nam zwiększyć sprzedaż naszych energetyków nie tylko w Polsce, ale także na kilkunastu innych rynkach, gdzie BLACK już jest obecny.” – powiedział Wiesław Włodarski, Prezes firmy FoodCare.

Pierwszą dużą kampanię z udziałem Mike`a Tysona firma FoodCare zaplanowała już na najbliższe tygodnie.

„Szeroko zakrojona kampania napojów BLACK z udziałem Mike`a Tysona ruszy na przełomie maja i czerwca obejmując telewizję, Internet i outdoor. Nowoczesna formuła kampanii, siła i dynamika Mike`a oraz energia naszego BLACKa sprawią, że będzie o niej naprawdę głośno!” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

Mike Tyson, pseudonim Bestia, to gwiazda i legenda światowego boksu, a co za tym idzie - jeden z najbardziej rozpoznawalnych sportowców na świecie. Jako najmłodszy mistrz świata wagi ciężkiej obecny jest nieprzerwanie na sportowej arenie i w mediach od ponad 25 lat. Swój pierwszy wielki sukces w sporcie zawodowym odniósł w roku 1986 zostając najlepszym pięściarzem świata wagi ciężkiej organizacji WBC. Rok później był już najlepszym zawodnikiem w tej kategorii wszystkich federacji. Jako posiadacz jednego z najsilniejszych ciosów w historii boksu, 44 spośród 58 walk wygrał przez nokaut, z czego wiele już w pierwszej rundzie.

Po zakończeniu zawodowej kariery Mike Tyson brał udział w walkach w ramach WWE (Word Wrestling Entertainment), największej na świecie federacji wrestlingu, pokazując się również na organizowanych przez nią galach PPV. Celebryta ma na swoim koncie udział w trzech filmach fabularnych (Rocky Balboa, Kac Vegas i Kac Vegas w Bangkoku). W roku 2011 Mike Tyson został wprowadzony do Międzynarodowej Galerii Sław Boksu (International Boxing Hall of Fame), a w kwietniu br. do galerii sław WWE.

 

tagi: mike tyson , black , food care ,