To idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy żyją aktywnie i potrzebują energii oraz skutecznego nawodnienia organizmu w ciągu dnia. T-WATER zawiera tyle powera ile jest w jednej puszce Tiger Energy Drink.
Spot można zobaczyć w takich stacjach, jak Polsat, TVN, National Geographic, Comedy Central, MTV i innych kanałach tematycznych.
Agencja, przygotowująca kampanię: Brand Place.
Dom mediowy: ZenithOptimedia
tagi: Maspex , Tiger , T-Water ,
Sklepy E.Leclerc wygenerowały obroty na poziomie 3,4 mld zł...
Piętnastoosobowa reprezentacja wszystkich franczyzobiorców...
Kolejny miesiąc z rzędu spadki sprzedaży notowały...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...