Aby wziąć udział w konkursie należy kupić wodę Staropolanka oznaczoną etykietą konkursową i zarejestrować kod z etykiety na stronie www.konkurs.staropolanka.pl, na której dostępne są także wszystkie niezbędne informacje dotyczące zabawy.
Następnie konsument ma za zadanie wybrać reprezentację Staropolanka - spośród 18 produktów w ofercie – oraz zrobić i wysłać na stronę konkursu swoje zdjęcie pokazujące jak kibicuje Staropolanka. Najlepszych 11 zdjęć w miesiącu – wyboru których dokonają internauci – wygrywa atrakcyjne nagrody m.in.: telefony, tablety, bony wartościowe itd.
W przypadku chęci uczestnictwa w finale konsument powinien przez cały okres trwania konkursu rejestrować na swoim koncie jak najwięcej kolejnych kodów zamieszczonych na etykietach konkursowych zakupionych butelek (już bez konieczności wyboru reprezentacji i wstawiania zdjęć).
O wygranej zadecyduje liczba zarejestrowanych kodów.
Nagrodami w wielkim finale są:
tydzień w SPA Wielka Pieniawa w Polanicy-Zdroju dla 2 osób, skuter oraz telefon HTC One X.
Konkurs będzie promowany za pomocą działań ATL, BTL oraz PR.
tagi: Staropolanka ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....