Nowości

Głodny zwycięstw, emocji i wrażeń?

Czwartek, 19 kwietnia 2012 Autor: Monika Dawiec,
Od kwietnia baton LION 2pack dostępny jest na rynku w nowej odsłonie. Na opakowaniu pojawiła się nowoczesna grafika piłki nożnej na biało-czerwonym tle. Dorwij go, zarycz z zachwytu i zagrzej zawodników do walki i strzelania bramek.
Biało-czerwony szalik i baton LION to teraz niezbędnik każdego kibica. Kruchy wafelek przełożony kremem, oblany ciągnącym się karmelem, obsypany chrupkami ryżowymi i otoczony pyszną polewą kakaową jest idealną przekąską podczas emocjonującego meczu.

Baton LION przyda się zarówno na stadionie, jak i przed telebimem lub telewizorem, bo nigdy nie wiesz, kiedy dopadnie Cię dzika ochota na coś słodkiego. Miej go zawsze przy sobie, kibicuj i obudź w zawodnikach prawdziwego lwa.

Nowa grafika na opakowaniu przyciąga wzrok i zachęca wszystkich do sięgnięcia po baton. Nie dopadła Cię jeszcze piłkarska gorączka? To tylko kwestia czasu. Z batonem LION 2pack z limitowanej edycji już niedługo staniesz się prawdziwym lwem stadionowym. Nowe opakowanie batona LION 2pack zaprojektowała agencja Lemon Tree Sp. z o.o.

tagi: Lion , Nestle , Euro ,