Zwyczajowo wyboru laureatów dokonuje Rada Marek - niezależne gremium ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o kryteria tj. rozpoznawalność marki, jej wizerunek, konkurencyjność, wyjątkowe korzyści, jakie oferuje oraz relacje z klientami.
6 edycja projektu w Polsce przyniosła jednak pewne zmiany – laureatów wytypowano na podstawie skonsolidowanych ocen ekspertów oraz grupy blisko 2 800 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Uzyskana nagroda cieszy nas zatem podwójnie!
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z przyznanej nagrody. Rok 2011 zaowocował m.in. Kryształowym Godłem Trusted Brand - Lidl otrzymał wyższe niż pozostałe marki oceny za jakość oraz stosunek wartości do ceny. W nowym roku 2012 organizacja Superbrands doceniła siłę marki Lidl oraz jej pozycję w swojej branży. Uzyskane wyróżnienia są powodem do dumy, ale przede wszystkim stanowią motywację oraz zobowiązanie do dalszej pracy" - zaznacza Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Superbrands to ranking marek organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. Projekt ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych na naszym rynku. Marki uczestniczące w projekcie Superbrands mogą posługiwać się specjalnym znakiem potwierdzającym przyznany im status. Pojawia się on na opakowaniach produktów czy w reklamach.
tagi: Lidl ,
Do końca 2027 roku wszystkie opakowania kaw Tchibo mają...
W sierpniu klienci sklepów małoformatowych płacili za zakupy...
Opóźnienia w przepływie towarów mogą mieć znaczące...
Są inne możliwości...
Zgodnie z wynikami najnowszego sondażu, obecnie 77,4% Polaków...
Wszystko o KSeF...
Dane z trzech różnych rejestrów wskazują na to, że na...
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich...