Real zaprasza wszystkich sąsiadów na tanie zakupy, oferując duży wybór produktów wysokiej jakości. Poprzez zawsze dostępne i świeże produkty, w cenach niższych niż w dyskontach oraz miłą obsługę stara się spełniać oczekiwania wszystkich klientów.
Real stopniowo wprowadza również innowacyjne rozwiązania, które ułatwią zakupy. Już od teraz, w kilku wybranych hipermarketach, kupimy produkty z bazy 300 000 książek i multimediów. W oznaczonym punkcie, można sprawdzić całą bazę i zamówić wybrany produkt. Będzie on do odbioru w przeciągu trzech dni.
Strategię kampanii i nowego pozycjonowania marki Real opracowała agencja reklamowa FireFly Creation, która zajęła się również kreacją i produkcją wszystkich reklam. Natomiast za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy Starcom.
tagi: Real ,
W Rejestrze Dłużników BIG InfoMonitor i bazie Biura...
Intermarché i Auchan Polska będą równoprawnymi...
Do końca 2027 roku wszystkie opakowania kaw Tchibo mają...
Są inne możliwości...
Zgodnie z wynikami najnowszego sondażu, obecnie 77,4% Polaków...
Wszystko o KSeF...
Dane z trzech różnych rejestrów wskazują na to, że na...
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich...