Real zaprasza wszystkich sąsiadów na tanie zakupy, oferując duży wybór produktów wysokiej jakości. Poprzez zawsze dostępne i świeże produkty, w cenach niższych niż w dyskontach oraz miłą obsługę stara się spełniać oczekiwania wszystkich klientów.
Real stopniowo wprowadza również innowacyjne rozwiązania, które ułatwią zakupy. Już od teraz, w kilku wybranych hipermarketach, kupimy produkty z bazy 300 000 książek i multimediów. W oznaczonym punkcie, można sprawdzić całą bazę i zamówić wybrany produkt. Będzie on do odbioru w przeciągu trzech dni.
Strategię kampanii i nowego pozycjonowania marki Real opracowała agencja reklamowa FireFly Creation, która zajęła się również kreacją i produkcją wszystkich reklam. Natomiast za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy Starcom.
tagi: Real ,
Sklepy E.Leclerc wygenerowały obroty na poziomie 3,4 mld zł...
Piętnastoosobowa reprezentacja wszystkich franczyzobiorców...
Kolejny miesiąc z rzędu spadki sprzedaży notowały...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...