Real zaprasza wszystkich sąsiadów na tanie zakupy, oferując duży wybór produktów wysokiej jakości. Poprzez zawsze dostępne i świeże produkty, w cenach niższych niż w dyskontach oraz miłą obsługę stara się spełniać oczekiwania wszystkich klientów.
Real stopniowo wprowadza również innowacyjne rozwiązania, które ułatwią zakupy. Już od teraz, w kilku wybranych hipermarketach, kupimy produkty z bazy 300 000 książek i multimediów. W oznaczonym punkcie, można sprawdzić całą bazę i zamówić wybrany produkt. Będzie on do odbioru w przeciągu trzech dni.
Strategię kampanii i nowego pozycjonowania marki Real opracowała agencja reklamowa FireFly Creation, która zajęła się również kreacją i produkcją wszystkich reklam. Natomiast za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy Starcom.
tagi: Real ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...