Nowa usługa adresowana jest do sieci handlowych oraz dużych, średnich i małych sklepów, które już posiadają terminal Kolportera lub są zainteresowane zainstalowaniem tego urządzenia.
„Milowe Zakupy Plus” to mało skomplikowany, ale skuteczny i tani program lojalnościowy, polegający na zbieraniu punktów za dokonane zakupy. Rejestracja punktów odbywa się za pośrednictwem terminala Kolportera oraz karty lojalnościowej wydanej klientowi, który zdecydował się przystąpić do programu. Szczegóły programu i wykaz nagród dostępne są na stronie internetowej www.milowezakupy.pl
Wprowadzenie nowej usługi to efekt stałych działań Kolportera, mających na celu rozszerzenie funkcjonalności terminala. Urządzenie umożliwia świadczenie różnych usług, m.in. sprzedaż doładowań do telefonów prepaid wszystkich działających w Polsce operatorów, przyjmowanie płatności za rachunki domowe, akceptację kart płatniczych, a teraz także realizację programów lojalnościowych.
Dotychczas Kolporter zainstalował w punktach handlowych na terenie Polski ok. 20 tys. terminali.
tagi: Kolporter ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...