Nowa usługa adresowana jest do sieci handlowych oraz dużych, średnich i małych sklepów, które już posiadają terminal Kolportera lub są zainteresowane zainstalowaniem tego urządzenia.
„Milowe Zakupy Plus” to mało skomplikowany, ale skuteczny i tani program lojalnościowy, polegający na zbieraniu punktów za dokonane zakupy. Rejestracja punktów odbywa się za pośrednictwem terminala Kolportera oraz karty lojalnościowej wydanej klientowi, który zdecydował się przystąpić do programu. Szczegóły programu i wykaz nagród dostępne są na stronie internetowej www.milowezakupy.pl
Wprowadzenie nowej usługi to efekt stałych działań Kolportera, mających na celu rozszerzenie funkcjonalności terminala. Urządzenie umożliwia świadczenie różnych usług, m.in. sprzedaż doładowań do telefonów prepaid wszystkich działających w Polsce operatorów, przyjmowanie płatności za rachunki domowe, akceptację kart płatniczych, a teraz także realizację programów lojalnościowych.
Dotychczas Kolporter zainstalował w punktach handlowych na terenie Polski ok. 20 tys. terminali.
tagi: Kolporter ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...