„Internet dla firm FMCG to cały czas medium bardziej informacyjno - wizerunkowe niż sprzedażowe. Przyciski Listonic, które pozwalają jednym kliknięciem zapisać produkt na liście zakupów dodają walorów sprzedażowych stronom internetowym, bannerom i mailingom. Przycisk jest brakującym ogniwem w procesie pomiędzy zainteresowaniem produktem podczas wizyty konsumenta na stronie a jego zakupem. Produkt, który w ten sposób trafił na listę zakupów, z ogromnym prawdopodobieństwem, zostanie zakupiony, nie obciążając przy tym pamięci konsumenta” – uważa Kamil Janiszewski, współtwórca Listonic.
Dodanie produktu do listy zakupów jest wyjątkowo proste. Wystarczy jedno kliknięcie w przycisk a produkt zostanie dodany do listy zakupów wraz ze zdjęciem i opisem. Przyciski można umieszczać na stronie internetowej, banerach reklamowych, w mailingach czy plikach PDF. Jest to świetne narzędzie do impulsywnego wyrażenia zainteresowania na przykład trwająca kampanią reklamowanej marki.
Przyciski są kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem, które wprowadza FRoSTA. Wcześniej były to między innymi kody QR drukowane na opakowaniach produktów oraz przyciski „Zamień na listę zakupów” umieszczone pod przepisami kulinarnymi na stronie FRoSTA.pl.
Użycie Przycisków Listonic „Dodaj do listy zakupów” to pierwszy przypadek wykorzystania tego narzędzia w innym miejscu niż kulinaria. Dotychczas ponad 350 blogów i serwisów kulinarnych wykorzystuje przyciski do łatwej i szybkiej zamiany przepisu na listę zakupów w telefonie.