Advertisement

Wiadomości

Carrefour Polska modernizuje hipermarket w CH Targówek

Poniedziałek, 02 kwietnia 2012 Autor: Monika Dawiec,
26 marca 2012 roku zakończyła się modernizacja hipermarketu w CH Targówek. Jest to drugi po Arkadii obiekt, który został opracowany według nowej koncepcji organizacji sklepów wielkopowierzchniowych. Nowoczesna, estetyczna organizacja działów, czytelna komunikacja cen i łatwość w odnajdywaniu asortymentu to główne elementy wprowadzonych zmian.

Warszawski hipermarket Carrefour Targówek, jest drugim po Arkadii sklepem zorganizowanym według wprowadzanego przez sieć nowoczesnego modelu hipermarketu. Przestrzeń handlowa zreorganizowana zgodnie z nowoprzyjętą koncepcją światów produktów. Połączono w niej idee nowoczesności, zaoferowano bogatą ofertę produktów, nie rezygnując z zapewnienia klientom najniższych cen.

„Modernizacja drugiego sklepu wielkopowierzchniowego, jest kolejnym krokiem potwierdzającym, że klienci są w centrum uwagi wszelkich działań Carrefour Polska. Reorganizując powierzchnię uwzględniono nie tylko wygodę i łatwość odnalezienia konkretnego produktu, ale także przyjemny wystrój, którego klimat i atmosfera zachwyca wszystkich odwiedzających. Kolejnym sklepem wielkopowierzchniowym, który mamy zamiar zmodernizować jest Carrefour Redutai” – mówi Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

Zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Powierzchnia sprzedaży sklepu została zmodernizowana, co pozwoliło na rozszerzenie oferty i uzupełnienie o dodatkowy asortyment. Został on zaaranżowany w światy produktów tak, aby klienci mając pogrupowane i jasno opisane działy mogli szybko i sprawnie dokonać zakupów. Ponadto oferta została wzbogacona i uzupełniona o nowe grupy produktowe tak, aby każdy klient sklepu znalazł dla siebie odpowiednio dopasowaną ofertę.

Nowe oblicze sklepu Carrefour, to przestrzenne, kolorowe wnętrza, czytelna komunikacja cen oraz promocji, podświetlone stonowanym światłem wybrane stoiska i artykuły oraz atmosfera nowoczesności i komfortu. Celem reorganizacji sklepu było przede wszystkim zagwarantowanie klientom praktycznych, wygodnych i szybkich zakupów w przyjemnej atmosferze.

Światy produktów – szybkość, wygoda i przyjemność zakupów

Oferta produktowa została zreorganizowana w tzw. światy, o czym wyraźnie komunikują oznaczenia działów - są to: artykuły sezonowe, multimedia, kultura, dom, zwierzęta domowe, uroda, dziecko oraz moda i targ świeżości. Każdy ze światów charakteryzuje się specjalną, wyrazistą kolorystyką
i aranżacją przestrzeni, przejrzystością oferty oraz wyjątkową estetyką, która przejawia się w dbałości o szczegóły aranżacji poszczególnych stoisk. Na szczególną uwagę zasługuje nowa aranżacja strefy produktów świeżych, nazwana targiem świeżości. Dominują w niej kolory czerni i fioletu, podkreślające estetykę stoisk i kolory eksponowanych towarów. Dodatkowo, poprzez zastosowanie zupełnie nowej formy oświetlenia, w doskonały sposób pokazano ofertę produktów, uwidaczniając ich wszelkie walory. Dodano tez zupełnie nowy dział drogerii i kwiaciarnię z dużym wyborem kwiatów. Na szczególną uwagę zasługuje dział rozrywka, gdzie można usiąść na wygodnej kanapie i zaczytać się w dostępnych książkach.

Nieznacznej modyfikacji kolorystycznej uległy działy produktów spożywczych (pakowanych, tzw. dużej konsumpcji) i napoi. Udoskonalono system informacji o rozmieszczeniu produktów, który umożliwia ich łatwe odnalezienie. W ten sposób połączono nowoczesność z tradycyjną ekspozycją oferty dyskontowej. Odświeżono także dział perfumeryjny i nazwano go „urodą”, gdzie oprócz wzbogacenia oferty handlowej zadbano o przyjemną atmosferę stoiska.

Zmiany w hipermarketach Carrefour są kolejnym krokiem rozwoju sieci w Polsce. Poprzez konsekwentną realizację inwestycji, Carrefour chce utrzymać wiodącą pozycję na rynku i stać się najbardziej cenioną i lubianą przez klientów siecią handlową w Polsce. Zmiany, które Carrefour prezentuje w ostatnich miesiącach wpisują się w strategię całej Grupy, której celem jest utrzymanie pozycji lidera wielkiej dystrybucji w Europie oraz czołowego gracza na rynkach światowych.

 

tagi: Carrefour , CH Targówek ,