Kampanie i Promocje

Konsumenci wyróżnili wodę kokosową COCO Juice

Piątek, 30 marca 2012 Autor: Monika Dawiec,
Woda kokosowa COCO Juice otrzymała prestiżową nagrodę PRODUKT ROKU Wybór konsumentów Innowacja 2012 przyznawaną przez polskich konsumentów w ramach ósmej edycji programu marketingowego organizowanego corocznie przez firmę Produkt Roku Sp. z o.o.
 
 
Kilka tysięcy konsumentów w badaniach przeprowadzonych dla Produkt Roku Sp. z o.o. przez TNS OBOP ocenia produkty z grupy FMCG i wybiera najlepsze ich zdaniem w danej kategorii. W kategorii napojów największe uznanie zdobyły Mountain Dew Adrenaline firmy PepsiCo, syropy Paola firmy Kofola Hoop oraz woda kokosowa COCO Juice firmy Vivalife. Nagrody wręczono w dniu 29 marca 2012 r. w Teatrze Kamienica. Produkt Roku to koncept obecny w 28 krajach.

COCO Juice to lider europejskiego rynku wody kokosowej, najbardziej dynamicznie rozwijającej się kategorii napojowej w świecie. Woda kokosowa COCO Juice to produkt naturalny otrzymywany z młodych owoców palmy kokosowej. Konsumenci docenili takie właściwości COCO Juice jak wysoką zawartość potasu, magnezu, wapnia, oraz witamin C, B1, B2, B3, B5 i B6. Świetnie działa jako naturalny izotonik nawadniając organizm człowieka i dostarczając niezbędnych składników pomagających przy zmęczeniu organizmu, po ćwiczeniach fizycznych i długotrwałym wysiłku.

COCO Juice utrzymuje i nadaje skórze jędrność, sprawia, że jest ona miękka i elastyczna. Zawiera 15 razy więcej potasu zwanego minerałem XXI wieku i witamin niż dostępne na rynku napoje dla sportowców. W 2008 r. woda kokosowa zdobyła 1 miejsce w najbardziej prestiżowym konkursie innowacji napojowych Beverage Innovation Awards organizowanym przez FoodBev. Otrzymała tez certyfikat BIO i nagrodę Great TASTE Gold ’07.

Woda kokosowa znana i używana jest od kilku stuleci na obszarze występowania palmy kokosowej, ale dopiero w ostatnich latach odkryto i doceniono jej prozdrowotne właściwości w krajach rozwiniętych. Od kilku lat odnosi duże sukcesy w USA, kraju gdzie jako pierwsze rozwijają się produkty prozdrowotne. W 2011 r. rynek wody kokosowej w USA uległ podwojeniu. W produkcję wody kokosowej zainwestowały takie gwiazdy jak Madonna, Rihanna, Demi Moore, a także koncerny Coca-Cola i PepsiCo.

Dystrybutorem COCO Juice w Polsce jest firma VIVALIFE Sp. z o.o. – www.vivalife.pl

tagi: COCO Juice , PRODUKT ROKU Wybór konsumentów Innowacja 2012 ,