„W nowym serwisie wielkanocnym TESCO internauci znajdą nie tylko porady i przepisy na przepyszne dania, ale także będą mogli przypomnieć sobie czasy dzieciństwa i trochę się zrelaksować, dzięki grze „Henio łapie jajka”. Mamy nadzieję, że wielkanocna sekcja na portalu Onet.pl przypadnie do gustu naszym klientom. Oczywiście, zapraszamy do częstego odwiedzania zarówno serwisu, jak i sklepów TESCO” – mówi Piotr Mrzygłód , kierownik marketingu TESCO.
„Amatorzy sztuki kulinarnej, a także osoby szukające inspiracji wielkanocnych znajdą z pewnością wiele cennych ciekawostek w sekcji ‘Zwyczaje Wielkanocne’ oraz zakładce ‘Wielkanocne Gotowanie’. W serwisie nie zabraknie też – zgodnie z ideą marki TESCO – informacji o aktualnych promocjach w firmowych sklepach, ułatwiających przygotowanie Świąt” – dodaje Anna Gruszka, Co-managing & Strategic Director Codemedia.
Codemedia współpracuje z TESCO od 2009 roku, dwukrotnie wygrywając przetarg na obsługę. Agencja dotychczas zrealizowała dla nich kilkadziesiąt kampanii efektywnościowych, produktowych i dedykowanych akcji specjalnych.