Wiadomości

Najlepsza sieć dyskontów wybrana!

Środa, 28 marca 2012 Autor: Maja Święcka,
Retailer of the Year 2011, jedyna nagroda przyznawana przez dostawców sieci handlowych, trafiła w tym roku do rąk Kenta Petersena, dyrektora sieci dyskontowej Netto. "To wspaniałe wyróżnienie, z którego jesteśmy bardzo dumni" – mówi z satysfakcją Kent Petersen.

"Dziękujemy wszystkim naszym kontrahentom, którzy zagłosowali w konkursie, przyznając tak wysokie noty" – dodaje Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto. - "Ta nagroda jest dla nas bardzo ważna, ponieważ potwierdza, że etyka, uczciwość w biznesie mają sens zawsze, nawet w trudnych czasach. Jesteśmy wymagającym partnerem biznesowym, nieustępliwie negocjujemy, stawiamy twarde warunki, ale dotrzymujemy słowa i postępujemy zawsze zgodnie z naszymi wartościami. Tak wysokie noty od naszych dostawców to dowód na to, że nie są to tylko puste słowa."

Uroczyste wręczenie prestiżowych nagród "Retailer of the Year 2011. Wybrany przez Dostawców" odbyło się 21 marca w Warszawie, w pierwszym dniu dorocznego kongresu "Poland&CEE Retail Summit", w obecności ponad 430 przedstawicieli polskiego handlu detalicznego - reprezentantów sieci, producentów i dostawców usług. Organizatorem zarówno konferencji, jak i samego konkursu jest Blue Business Media, międzynarodowa firma, działająca w sektorze informacji biznesowej, współpracująca z czołowymi spółkami i instytucjami w Polsce i Europie.

"Retailer of the Year" to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym wyróżnienia przyznają dostawcy i produceni branży FMCG, a nie konsumenci. Nagrody wręczane są w siedmiu kategoriach: Hipermarket, Supermarket, Dyskont, Convenience i regionalne sieci handlowe, Hurtownicy i Dystrybutorzy, Drogerie.

Badanie, w wyniku którego wyłonieni zostają zwycięzcy, na zlecenie BBM przeprowadza agencja badawcza Nielsen. Do tegorocznego, trwającego od 20 stycznia do 10 lutego 2012, zaproszono 3401 osób (głównie właścicieli oraz przedstawicieli kadry kierowniczej), pracujących w 839 firmach, współpracującujących z sieciami detalicznymi. Badani proszeni byli o ocenę warunków handlowych podczas współpracy z daną siecią, a w szczególności o: działania promocyjne sieci, innowacyjność, estetykę hal sprzedaży, wygląd materiałów marketingowych, współpracę przy rozwoju biznesu, wspólne planowanie rozwoju biznesu, opracowywanie strategii, współpracę przy organizowaniu akcji promocyjnych, jakość i łatwość kontaktów z siecią, rzetelność, elastyczność terminów dostaw, warunki i terminy płatności, ceny. Każdy z respondentów ocenia swój poziom zadowolenia z daną siecią w wymienionych obszarach współpracy. Zwycięzcą zostaje ta sieć, która uzyskała najwyższą średnią punktową w danej kategorii.

"Fakt, że w tym roku to właśnie Netto uzyskało najwyższe noty od partnerów biznesowych jest dla nas nie tylko nagrodą, z której się cieszymy, ale też zobowiązaniem do jeszcze cięższej pracy" – podsumowuje Daniel Grabka, dyrektor Działu Zakupów Netto Polska. - "Naszych celem na ten rok jest utrzymanie wysokich standardów w kontaktach z kooperantami i zdobycie tytułu Retailer of the Year 2012."

tagi: Netto ,