Na specjalnym spotkaniu w dniu dzisiejszym, Prezes Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A. - Pan Henryk Kania Jr. poinformował o dotychczasowym rozwoju biznesu oraz nakreślił ogólne plany rozwojowe na najbliższy rok. Z wypowiedzi Prezesa wynika, że przyjęta kilka lat temu strategia rozwoju realizowana jest zgodnie z założeniami, co przekłada się na bardzo dobre wyniki sprzedażowe i stałe powiększanie udziałów rynkowych. Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. są bardzo aktywne zarówno na terenie Polski, jak też za granicą.
Henryk Kania Jr. kilka lat temu postawił na rozwój sprzedaży w kanale nowoczesnym, co okazało się przysłowiowym "strzałem w dziesiątkę". Obecnie jest liderem tego rynku a produkty opatrzone logo "Henryk Kania - Mistrz Masarski z Pszczyny" są powszechnie znane. ZM Henryk Kania zaopatrują w swoje wyroby duże sieci handlowe, jak: Auchan, Real, E.Leclerc, Tesco, Carrefour, Polomarket, Żabka, Intermarche, Delikatesy Centrum. Wyroby dostarczane są również do sieci dyskontowych: Lidl, Netto, a od kilku miesięcy również do Biedronki.
Produkty dostępne są również w handlu tradycyjnym.
Obecnie ZM Henryk Kania S.A. posiadają 3 główne brandy wyrobów: "Henryk Kania Classic", "Polskie Snacki" i "Staropolskie Specjały". Firma produkuje również dla Private Label.