Wiadomości

Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. formalnie na GPW

Wtorek, 27 marca 2012
Od dnia dzisiejszego, tj. 27 marca 2012 roku notowana na GPW firma IZNS Iława S.A. formalnie wystąpiła już pod nową nazwą: Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. Jest to kolejny etap rozwoju biznesu Henryka Kanii.
Na specjalnym spotkaniu w dniu dzisiejszym, Prezes Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A. - Pan Henryk Kania Jr. poinformował o dotychczasowym rozwoju biznesu oraz nakreślił ogólne plany rozwojowe na najbliższy rok. Z wypowiedzi Prezesa wynika, że przyjęta kilka lat temu strategia rozwoju realizowana jest zgodnie z założeniami, co przekłada się na bardzo dobre wyniki sprzedażowe i stałe powiększanie udziałów rynkowych. Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A. są bardzo aktywne zarówno na terenie Polski, jak też za granicą.

Henryk Kania Jr. kilka lat temu postawił na rozwój sprzedaży w kanale nowoczesnym, co okazało się przysłowiowym "strzałem w dziesiątkę". Obecnie jest liderem tego rynku a produkty opatrzone logo  "Henryk Kania - Mistrz Masarski z Pszczyny" są powszechnie znane. ZM Henryk Kania zaopatrują w swoje wyroby duże sieci handlowe, jak: Auchan, Real, E.Leclerc, Tesco, Carrefour, Polomarket, Żabka, Intermarche, Delikatesy Centrum. Wyroby dostarczane są również do sieci dyskontowych: Lidl, Netto, a od kilku miesięcy również do Biedronki.
Produkty dostępne są również w handlu tradycyjnym.
Obecnie ZM Henryk Kania S.A. posiadają 3 główne brandy wyrobów: "Henryk Kania Classic", "Polskie Snacki" i "Staropolskie Specjały". Firma produkuje również dla Private Label.


tagi: kania , henryk kania , zakłady mięsne , ZPM , pszczyna , wędliny , mięso ,