Wiadomości

„Pszczółka” wchodzi do sieci

Środa, 21 marca 2012 Autor: Monika Dawiec,
Lubelska Fabryka Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. rozpoczyna dystrybucję słodkiej oferty w sieci hipermarketów E. Leclerc. Dla miłośników słodyczy oznacza to lepszy dostęp do produktów.
„Pszczółka” wychodzi naprzeciw klientom detalicznym  i hurtownikom. Lubelska fabryka cukierków wprowadza swoje słodkie produkty do sieci hipermarketów E. Leclerc. Oferta będzie dostępna w dwóch Leclerkach na terenie Lublina.  

Do dystrybucji na terenie hipermarketów zostały wybrane topowe produkty firmy między innymi: paczkowane- Raczki, Jogusie, Kukułki oraz czekoladowe Kulki Kibica. Cukierki musujące Musss oraz nadziewane naturalnym miodem Pszczółki. Nie zabraknie także wyrobów sprzedawanych na wagę. Na hipermarkecie E. Leclerc nie kończy się ekspansja „Pszczółki”, zarząd lubelskiej fabryki prowadzi już rozmowy z kolejnymi dystrybutorami na terenie całego kraju.

tagi: Pszczółka , E. Leclerc ,