Kampanie i Promocje

Na tropie „okazji”

Czwartek, 15 marca 2012 Autor: Monika Dawiec,
Na pierwszy rzut oka wszystko będzie wyglądać jak zwykle. Ten sam sklep, te same półki, a na nich dobrze znane produkty… Jednak wytrwany poszukiwacz okazji jednym spojrzeniem na cenę od razu ją rozpozna. Persil, Silan, Perwoll na wiosnę, co najmniej 15% taniej!
Tropiąc okazję trzeba być czujnym. W domu, w sklepie, czy na ulicy oczy i uszy powinny być zawsze szeroko otwarte. Dobrze poinformowane źródła donoszą, że okazja idzie na wiosnę w parze z Persilem, Silanem, Perwollem, Somatem i Brefem. Zmasowana, dwutygodniowa akcja planowana jest na drugą połowę kwietnia na terenie supermarketów, hipermarketów, sklepów Cash & Carry oraz drogerii w całym kraju.

Co najmniej 15% obniżka ceny półkowej wybranych produktów marki Persil, Silan, Perwoll, Somat i Bref ma szansę usatysfakcjonować nawet najbardziej zagorzałych tropicieli okazji.

W akcji specjalnej z co najmniej 15% obniżką ceny półkowej wezmą udział:
•    Persil Expert proszek i żel 2,8kg, 2,635l - 35 prań
•    Silan 1,8l, 2l
•    Perwoll 2l
•    Somat – tabletki i żele do zmywarki
•    Bref Power Aktiv, Bref 2 in 1 Universal 750ml
•    Bref DA 60ml kosz

Akcja wspierana będzie telewizyjną kampanią reklamową, która będzie emitowana od 12 do 25 kwietnia Przygotowane także zostały materiały POS oraz wsparcie promocyjne w punktach sprzedaży tak, aby każdy klient odwiedzający sklep, biorący udział w akcji mógł natrafić na trop okazji. W reklamie i na materiałach POS znalazła się rysunkowa postać kobiety w stroju detektywa. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

tagi: Persil , Silan , Perwoll , Henkel ,