Kreacją elementów kampanii zajęła się agencja Crazy Mouse - oddział Kraków, natomiast za wykup mediów jest odpowiedzialny Dom Mediowy Innovations. Spoty reklamowe i billboardy sponsorskie pojawią się w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, TVN Style, Polsat). Dodatkowo przygotowano spoty do emisji w radiu (RMF FM). Kampanię uzupełniają reklamy w internecie, prasie konsumenckiej i handlowej.
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...