Wiadomości

OREO ma już 100 lat!

Środa, 14 marca 2012 Autor: Maja Święcka,
OREO obchodzi w marcu br. 100-lecie istnienia. Fani z całego świata, w tym z Polski spotkają się na Facebooku oraz w „realu”, by na nowo spojrzeć na świat oczami dziecka i wspólnie bawić się rytuałem OREO „przekręć, poliż, zamocz!”

To będzie jedno z największych na świecie przyjęć urodzinowych. Jak je zorganizować skoro gośćmi są miliony fanów z ponad 100 krajów świata? Jak sprawić, żeby mogli wziąć w nim udział ludzie z Polski, USA i Chin równocześnie? Oczywiście zorganizować je w social media!

„Aby zaktywizować fanów rozsianych po całym świecie postanowiliśmy wykorzystać Facebook’a. Społecznościowy profil OREO to jeden z pięciu najpopularniejszych profili na całym świecie, który dziś skupia ponad 25 milionów osób. Fani chętnie tu zaglądają i dlatego w tym właśnie miejscu będziemy świętować setne urodziny OREO. Bardzo liczymy na polskich fanów. Chociaż ciasteczka OREO pojawiły się na polskim rynku dopiero rok temu, to już możemy mówić o ogromnym sukcesie produktu. Już 77% Polaków zna markę OREO , a aż 58% kojarzy rytuał jedzenia naszego ciasteczka, czyli >przekręć, poliż, zamocz<” - mówi Magdalena Czesuch, Brand Manager OREO w Kraft Foods Polska.

Setne urodziny marki zostaną wsparte działaniami reklamowymi na całym świecie. Od 2 marca w wielu krajach pojawiają się nowe, globalne reklamy w mediach cyfrowych, sklepach i telewizji. Spoty telewizyjne nawiązują do chwil spędzanych wspólnie przez dzieci i ich rodziców oraz rytuału OREO, natomiast reklamy w mediach drukowanych – do kultury masowej, m.in. fenomenu piłki nożnej czy tak kultowych produkcji filmowych jak ‘Szczęki’ Steven’a Spielberga. W Polsce marka również będzie aktywna marketingowo.

„Rok 2012 r. rozpoczęliśmy nową reklamą telewizyjną, która promuje zabawę kultowym rytuałem OREO >przekręć, poliż, zamocz< i skupia się na wyjątkowej relacji pomiędzy dzieckiem a ojcem. W kolejnych miesiącach będziemy kłaść duży nacisk na samplingi produktu, by jak najwięcej konsumentów w całym kraju mogło wypróbować rytuał OREO. Fanów z pewnością zainteresuje fakt, że w najbliższym czasie planujemy także dwie duże niespodzianki związane z ciasteczkami. To będzie rok OREO!” – opowiada Magdalena Czesuch.

Autorem spotu jest jest francuski oddzial Draft FCB, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Reklama OREO będzie emitowana przez cały rok w największych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN.

tagi: Oreo , Kraft Foods ,