Kreacja emanuje świeżością, energią i wiosennymi kolorami. Jej głównym motywem jest ukazanie przyjemności robienia zakupów w miejscu, gdzie znajdziemy wszystko, czego tylko nam potrzeba. Hasło „To, czego szukasz” i zmieniony layout są wynikiem nowej strategii reklamowej Pasażu Grunwaldzkiego.
Nowa kampania ma na celu przedstawić, jak szeroką oraz różnorodną ofertę handlową i usługową posiada Pasaż Grunwaldzki. „Pokazuje ona, że centrum handlowe to nie tylko zakupy, ale też liczne atrakcje- tak jest w przypadku naszego Centrum, które jest jednym z ulubionych miejsc spędzania wolnego czasu Wrocławian” – mówi Agnieszka Lis, Manager ds. Marketingu CHR Pasaż Grunwaldzki. Inspiracją do kampanii była moda i wiosenne trendy, do tej tematyki nawiązują też eventy organizowane wkrótce w Pasażu.
Kampania jest widoczna w na nośnikach outdoorowych, prasie i Internecie, a także na takich nośnikach jak citylighty, plakaty oraz monitory LED w centrum. Wspierają ją również działania z zakresu public relations i social media.
tagi: Pasaż Grunwaldzki ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...