Wiadomości

Wiosenna kampania Pasażu Grunwaldzkiego

Środa, 14 marca 2012 Autor: Maja Święcka,
Pasaż Grunwaldzki zaprezentował pierwszą odsłonę kampanii, która powstała we współpracy z nowym partnerem, agencją reklamową V&P z Poznania.

Kreacja emanuje świeżością, energią i wiosennymi kolorami. Jej głównym motywem jest ukazanie przyjemności robienia zakupów w miejscu, gdzie znajdziemy wszystko, czego tylko nam potrzeba. Hasło „To, czego szukasz” i zmieniony layout są wynikiem nowej strategii reklamowej Pasażu Grunwaldzkiego.

Nowa kampania ma na celu przedstawić, jak szeroką oraz różnorodną ofertę handlową i usługową posiada Pasaż Grunwaldzki. „Pokazuje ona, że centrum handlowe to nie tylko zakupy, ale też liczne atrakcje- tak jest w przypadku naszego Centrum, które jest jednym z ulubionych miejsc spędzania wolnego czasu Wrocławian” – mówi Agnieszka Lis, Manager ds. Marketingu CHR Pasaż Grunwaldzki. Inspiracją do kampanii była moda i wiosenne trendy, do tej tematyki nawiązują też eventy organizowane wkrótce w Pasażu.

Kampania jest widoczna w na nośnikach outdoorowych, prasie i Internecie, a także na takich nośnikach jak citylighty, plakaty oraz monitory LED w centrum. Wspierają ją również działania z zakresu public relations i social media.

tagi: Pasaż Grunwaldzki ,