W ramach reorganizacji grupy Spectrum Brands wyodrębnione zostały trzy wyspecjalizowane zespoły sprzedażowo-marketingowe, dedykowane dla poszczególnych kategorii. Obok działów produktów AGD (marki Remington i Russell Hobbs) oraz produktów zoologicznych (marki Tetra i 8in1), powstał nowy, autonomiczny dział produktów bateryjnych (VARTA, Rayovac). Dyrektorem Działu Baterii (Batteries Business Unit Director) został doświadczony w branży manager Mateusz Orkisz. Nowy dyrektor będzie odpowiedzialny za stworzenie i prowadzenie działu oraz całość działań handlowo-finansowych dotyczących produktów marki VARTA na terenie Polski.
„Misja stworzenia nowego działu to dla mnie zaszczyt, ale także duża odpowiedzialność i wyzwanie. Jestem jednak pewien, że wraz z zespołem, z którym mam przyjemność pracować, podołamy temu zadaniu w pełni” – zapewnił Mateusz Orkisz. – „Obecne wyniki i prognozy mogą nastrajać optymizmem, jednak nasze cele są bardzo ambitne i sięgają znacznie dalej, dlatego przed nami wciąż sporo pracy.”
Wyodrębnienie nowego działu wiąże się głównie z niezwykle dynamicznym wzrostem. W ciągu ostatniego 1,5 roku VARTA kilkakrotnie zwiększyła swoje udziały w polskim rynku baterii. Obecne szacunki firmy wskazują, że pod koniec 2011 stanowiły one 13%.
„Tak znakomite wyniki potwierdzają, że podejmowane przez nas działania przynoszą oczekiwane efekty. Stworzenie odrębnego, autonomicznego działu jest tego naturalnym następstwem” – mówi Karol Dziarnowski, Prezes Zarządu Spectrum Brands Holding. – „Misję organizacji nowego działu powierzyliśmy dobrze znanemu w branży Mateuszowi Orkiszowi. Wierzymy, że jego doświadczenie w zakresie tworzenia i prowadzenia działu handlowego pozwoli na zbudowanie solidnego biznesu opartego na wzajemnym zaufaniu oraz na trwałych relacjach z naszymi Partnerami handlowymi.”
VARTA to niemiecki producent baterii, akumulatorów, ładowarek i latarek ze 125-letnim doświadczeniem. Dystrybucją produktów VARTA w Polsce zajmuje się firma VARTA Baterie Sp. z o.o., która jest częścią grupy Spectrum Brands Holding. Więcej informacji na temat marki i produktów można znaleźć na stronie www.varta-consumer.pl.
tagi: VARTA ,
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Historyczne wzrosty cen kakao i rosnąca presja kosztowa...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...