Oba Intermarché zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Intermarché Super w Bytomiu ma 2071 mkw., a uruchomiony w Galerii Świdnickiej 1834 mkw. powierzchni sprzedaży.
Intermarché specjalizuje się w produktach świeżych, takich jak owoce, warzywa, nabiał czy mięso.
Obie placówki oferują mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. W sklepach znajdują się również wędzarnie, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 1.300 wyróżnionych jest certyfikatem Selection – gwarancją najwyższej jakości oraz docenionych w plebiscycie „Doceń Polskie”. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem – wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Produkty własne Grupy Muszkieterów są tańsze od marek konkurencyjnych średnio o 20%.
Ponadto tylko w supermarketach Intermarché, oprócz towarów z tzw. średniej półki dostępne są również produkty delikatesowe z Francji. W ofercie znajdą się także produkty bio i ekologiczne.
Niepodważalnym atutem nowych Intermarché jest lokalizacja. Galeria, w której jest ulokowany Intermarché w Świdnicy powstała w ścisłym centrum blisko 60 tysięcznego miasta.
W obu supermarketach zatrudnienie znalazło około 130 osób. Oba Intermarché są zarejestrowane w miejscowych urzędach, co oznacza że tam są płacone wszystkie podatki.
tagi: Intermarché , Grupa Muszkieterowie ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...