Kampanie i Promocje

Słodka rewolucja

Poniedziałek, 12 marca 2012 Autor: Monika Dawiec,
Pierwsze w Polsce, samoobsługowe yogurt bary Feel The Chill rozpoczęły w Radomiu dwutygodniową kampanię reklamową

Początek kampanii wiąże się ze słodką, graficzną rewolucją oraz wprowadzeniem nowej oferty świeżych soków we wszystkich yogurt barach Feel The Chill, a także lokalnej oferty yogurtowej tylko dla Radomia: Yogo-Solo i Yogo-Trio.

Na potrzeby działań reklamowych nagrano piosenkę firmową na bazie, której powstały 30’ i 15’ sekundowe spoty radiowe: http://www.youtube.com/watch?v=Mcj2fS_9Yv8&feature=channel
Twarzą i głosem kampanii reklamowej w Radomiu jest lokalny artysta i wokalista - Paweł Mosiołek, laureat wielu prestiżowych projektów muzycznych. Piosenkę Feel The Chill – „The Song” wyprodukowano w Fader Studio w Warszawie z producentem muzycznym Arkiem Nawrockim.

Aranż muzyczny zagrali muzycy: Piotr Aleksandrowicz (gitara), sekcja dęta w składzie: Andrzej Rękas (puzon), Leszek Szczerba (saksofon tenorowy), Przemysław Kostrzewa (trąbka), a także Arek Nawrocki, który zagrał partie instrumentów klawiszowych i basu, zajął się również programowaniem bębnów oraz miksem. Spot i aranżacja muzyczna odzwierciedlają charakter, wizerunek oraz filozofię marki Feel The Chill – Fit&Fun.

„Wraz z rozpoczęciem kampanii reklamowej w Radomiu, uruchomiliśmy na Facebooku aplikację dla fanów, umożliwiającą pobranie kuponu rabatowego na zakup mrożonego yogurtu Feel The Chill. Po zakończeniu emisji spotów radiowych będziemy kontynuować działania promocyjne nowej oferty - Yogo-Solo i Yogo-Trio na terenie Radomia: indoor i outdoor z wizerunkiem Pawła Mosiołka. Radom to miasto, w którym powstał pierwszy yogurt bar Feel The Chill i już w kwietniu 2012 rok będziemy obchodzić swoje pierwsze urodziny. Stąd pomysł na rozpoczęcie słodkiej rewolucji w mediach lokalnych właśnie w Radomiu” – mówi Mateusz Stachowiak, Prezes Zarządu Feel The Chill.

Działania marketingowe, PR oraz zakup mediów planuje i realizuje Agnieszka Sadzikowska AS Media Design. Za kreację graficzną materiałów reklamowych, a także nową wizualizację i szatę graficzną samoobsługowych yogurt barów, odpowiada Tomasz Bieńkowski firma GRAF!T.

Ekspansja trwa. Kolejne, lokalne działania reklamowe planowane są na koniec marca/kwiecień 2012 i Katowice, gdzie firma uruchomi nowy, wyjątkowy yogurt bar Feel The Chill w Centrum Handlowym Silesia City Center, o czym będziemy informować na bieżąco.

 Feel The Chill – by każdy dzień był pyszny!

tagi: yogurt bar Feel The Chill , Radom, ,