Początek kampanii wiąże się ze słodką, graficzną rewolucją oraz wprowadzeniem nowej oferty świeżych soków we wszystkich yogurt barach Feel The Chill, a także lokalnej oferty yogurtowej tylko dla Radomia: Yogo-Solo i Yogo-Trio.
Na potrzeby działań reklamowych nagrano piosenkę firmową na bazie, której powstały 30’ i 15’ sekundowe spoty radiowe: http://www.youtube.com/watch?v=Mcj2fS_9Yv8&feature=channel
Twarzą i głosem kampanii reklamowej w Radomiu jest lokalny artysta i wokalista - Paweł Mosiołek, laureat wielu prestiżowych projektów muzycznych. Piosenkę Feel The Chill – „The Song” wyprodukowano w Fader Studio w Warszawie z producentem muzycznym Arkiem Nawrockim.
Aranż muzyczny zagrali muzycy: Piotr Aleksandrowicz (gitara), sekcja dęta w składzie: Andrzej Rękas (puzon), Leszek Szczerba (saksofon tenorowy), Przemysław Kostrzewa (trąbka), a także Arek Nawrocki, który zagrał partie instrumentów klawiszowych i basu, zajął się również programowaniem bębnów oraz miksem. Spot i aranżacja muzyczna odzwierciedlają charakter, wizerunek oraz filozofię marki Feel The Chill – Fit&Fun.
„Wraz z rozpoczęciem kampanii reklamowej w Radomiu, uruchomiliśmy na Facebooku aplikację dla fanów, umożliwiającą pobranie kuponu rabatowego na zakup mrożonego yogurtu Feel The Chill. Po zakończeniu emisji spotów radiowych będziemy kontynuować działania promocyjne nowej oferty - Yogo-Solo i Yogo-Trio na terenie Radomia: indoor i outdoor z wizerunkiem Pawła Mosiołka. Radom to miasto, w którym powstał pierwszy yogurt bar Feel The Chill i już w kwietniu 2012 rok będziemy obchodzić swoje pierwsze urodziny. Stąd pomysł na rozpoczęcie słodkiej rewolucji w mediach lokalnych właśnie w Radomiu” – mówi Mateusz Stachowiak, Prezes Zarządu Feel The Chill.
Działania marketingowe, PR oraz zakup mediów planuje i realizuje Agnieszka Sadzikowska AS Media Design. Za kreację graficzną materiałów reklamowych, a także nową wizualizację i szatę graficzną samoobsługowych yogurt barów, odpowiada Tomasz Bieńkowski firma GRAF!T.
Ekspansja trwa. Kolejne, lokalne działania reklamowe planowane są na koniec marca/kwiecień 2012 i Katowice, gdzie firma uruchomi nowy, wyjątkowy yogurt bar Feel The Chill w Centrum Handlowym Silesia City Center, o czym będziemy informować na bieżąco.
Feel The Chill – by każdy dzień był pyszny!
tagi: yogurt bar Feel The Chill , Radom, ,
Tym razem do wygrania na własność jest całoroczny...
Grupa Żabka po pierwszym półroczu 2025 r: dobre wyniki...
Po nabyciu ponad 71 proc. udziałów Grupa Maspex przejmie...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...