Kampanie i Promocje

Wielkanocna promocja marki Siesta

Piątek, 09 marca 2012 Autor: Monika Dawiec,
Siesta rozpoczęła świąteczną promocję dla konsumentów. Marka oferuje opakowanie Śliwek suszonych powiększone o 20%. Promocja trwa od 5 marca do wyczerpania zapasów.


Śliwki suszone to jeden z najczęściej używanych dodatków do wielkanocnych dań i wypieków. Z powodzeniem ozdobią tradycyjne ciasta i mazurki. Używa się ich także jako farszu do mięs, np. schabu ze śliwką oraz do świątecznych galaret. Promocyjne opakowanie Śliwek suszonych Siesta pozwoli przygotować więcej przysmaków z tymi owocami na wielkanocny stół.

Dzięki specjalnej ekspozycji produkt będzie dobrze widoczny na sklepowych półkach. Sprzedaż wspierają materiały POS umieszczane w punktach sprzedaży detalicznej.  Marka Siesta przygotowała ekspozytory ze świąteczno-wiosennymi motywami, informujące o promocji. Jej celem jest zwiększenie rotacji produktu na półce poprzez ofertę z wartością dodaną gratis.

Marka Siesta, należąca do Jutrzenki Colian, została wprowadzona na rynek w 2009 roku. W jej portfolio konsumenci znajdą dorodne bakalie m.in. rodzynki, śliwki, morele, orzechy, migdały czy wiórki kokosowe oraz przekąski bakaliowe. Produkty marki wyróżniają nowoczesne opakowania, wyposażone w wygodny pasek, ułatwiający powtórne zamykanie.

 

tagi: Siesta , Jutrzenka ,