Śliwki suszone to jeden z najczęściej używanych dodatków do wielkanocnych dań i wypieków. Z powodzeniem ozdobią tradycyjne ciasta i mazurki. Używa się ich także jako farszu do mięs, np. schabu ze śliwką oraz do świątecznych galaret. Promocyjne opakowanie Śliwek suszonych Siesta pozwoli przygotować więcej przysmaków z tymi owocami na wielkanocny stół.
Dzięki specjalnej ekspozycji produkt będzie dobrze widoczny na sklepowych półkach. Sprzedaż wspierają materiały POS umieszczane w punktach sprzedaży detalicznej. Marka Siesta przygotowała ekspozytory ze świąteczno-wiosennymi motywami, informujące o promocji. Jej celem jest zwiększenie rotacji produktu na półce poprzez ofertę z wartością dodaną gratis.
Marka Siesta, należąca do Jutrzenki Colian, została wprowadzona na rynek w 2009 roku. W jej portfolio konsumenci znajdą dorodne bakalie m.in. rodzynki, śliwki, morele, orzechy, migdały czy wiórki kokosowe oraz przekąski bakaliowe. Produkty marki wyróżniają nowoczesne opakowania, wyposażone w wygodny pasek, ułatwiający powtórne zamykanie.
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Grupa Kapitałowa Specjał, jeden z największych podmiotów na...
Z raportu branżowego wynika, że klienci cenią hipermarkety...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...