Poza Polską pierwszym krajem, do którego trafiły dystrybuowane przez Kolportera pluszaki, była Ukraina, maskotki sprzedawane są tam w sklepach sieci Intertop. Niedawno Kolporter podpisał też umowę ze szwajcarską firmą Intersport, oficjalnym partnerem UEFA, na sprzedaż maskotek w innych krajach. „To sieć, której sklepy sportowe znajdują się w całej Europie” – podkreśla Patryk Podwysocki, menadżer produktu w Biurze Handlowym Kolportera.
Pluszowe maskotki Slavek i Slavko sprzedawane są w trzech rozmiarach: 24, 30 i 44 centymetrów wysokości. Na każdy komplet składają się dwie postaci chłopców, nie można ich kupić osobno. Slavek, symbolizujący Polskę, ma na sobie koszulkę z numerem 20, natomiast ukraiński Slavko – z numerem 12 (co razem daje rok 2012).
W Polsce maskotki Euro 2012 we wszystkich trzech rozmiarach dostępne są w sieciach handlowych: Real, Empik, E. Leclerc i Carrefour. Najmniejsze (24 cm) można kupić w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press, hipermarketach Tesco, Polo Market i sklepach sportowych sieci Go Sport.
„Wszyscy zainteresowani sprzedażą maskotek Euro 2012 w swoich sklepach mogą jeszcze składać zamówienia w Biurze Handlowym i oddziałach terenowych Kolportera” – informuje Patryk Podwysocki.
Dodajmy, że oryginalne maskotki Euro 2012 na metce mają umieszczony hologram z angielskim napisem „OFFICIAL LICENSED PRODUCT”, a także dodatkową informację „Manufactured under licence by Kolporter S.A.”, potwierdzającą, że oba pluszaki zostały wyprodukowane i wprowadzone do sprzedaży na licencji UEFA.
tagi: Kolporter ,
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Historyczne wzrosty cen kakao i rosnąca presja kosztowa...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...