Firma Lakma Strefa wprowadza zmiany w wyglądzie opakowań swoich produktów. Metamorfozę przechodzą preparaty Sidolux z linii mycie uniwersalne. Nowa butelka środków Sidolux jest bardziej poręczna i praktyczna, ponadto tworzywo z którego została wykonana jest przyjazne dla środowiska, ponieważ nadaje się do recyklingu.
Firma Lakma Strefa z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku niemal dwie dekady. Ten największy polski producent chemii gospodarczej wciąż poszerza i ulepsza swoją ofertę, wprowadzając liczne nowości i przeprowadzając zmiany w wyglądzie najważniejszych linii preparatów. „Staramy się dostarczać naszym klientom produkty o najwyższej jakości w rozsądnej cenie. Oprócz intensywnych prac nad nieustannym udoskonalaniem oferty, jesteśmy również zaangażowani w działania wspierające inicjatywy ekologiczne. W ubiegłym roku wprowadziliśmy ekologiczną linię produktów Green Vision, niedawno zakończyliśmy akcję „Budujemy Dom dla Sowy Pójdźki”, obecnie postawiliśmy na opakowania nadające się do recyklingu" – mówi Agnieszka Barańska Brand Manager z firmy Lakma.
Sidolux w innowacyjnej butelce Zupełnie nowe opakowanie zyskały preparaty Sidolux do mycia uniwersalnego. Butelka typu PET jest przezroczysta, dzięki czemu konsument może zobaczyć kolor i konsystencję płynu. Dodatkowo tworzywo, z którego jest wykonana butelka, nadaje się do ponownego przetworzenia. Nowoczesny matowy korek w postaci „kapelusza” podkreśla nową linię opakowania. Środki Sidolux zyskują także atrakcyjniejszą etykietę. Logotyp SIDOLUX – tak jak w przypadku linii Sidolux Expert – będzie znajdował się w górnej części etykiety. Ponadto na nowych opakowaniach została podkreślona najważniejsza dla odbiorców cecha produktu – długotrwałość i intensywność zapachu.
Niezmienna jakość w nowym wydaniu Zmiany dotyczą jedynie opakowań preparatów Sidolux, natomiast sprawdzony skład środków pozostaje bez zmian. „Nasi klienci przyzwyczaili się do wysokiej skuteczności preparatów Sidolux, które świetnie sprawdzają się w przypadku każdej powierzchni zmywalnej. Dlatego też zmiany dotyczące środków do mycia uniwersalnego, postanowiliśmy ograniczyć do wprowadzenia nowej, zupełnie odmienionej butelki oraz poszerzenia gamy zapachów" – podsumowuje Barańska.
Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.