Wiadomości

Nowa kampania „Świeże pieczywo w Intermarché”

Wtorek, 06 marca 2012 Autor: Maja Święcka,
1 marca ruszyła kampania promująca świeże pieczywo prosto z pieca dostępne w supermarketach Intermaché. W reklamie jest podkreślany jeden z największych atutów sieci: wypiekane w sklepie chrupiące pieczywo marki własnej Reva.

Celem kampanii jest pokazanie jakości i różnorodności asortymentu dostępnego w supermarketach Intermaché: od pieczywa tradycyjnego, po wyśmienite francuskie, pieczywo fitness - idealne w zdrowej diecie czy pyszne przekąski.

Wyjątkowe receptury oraz duża częstotliwość wypieków, która zapewnia przez cały dzień świeże i chrupiące pieczywo prosto z pieca usatysfakcjonują każdego klienta.

W trakcie kampanii w telewizyjnych blokach reklamowych ukażą się 30 sekundowe spoty prezentujące produkt w atrakcyjnej cenie. Reklama pojawi się między innymi w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN 24, TVN7, Polsat2,  Polsat Cafe czy TV4. Wsparciem reklamy telewizyjnej będzie komunikacja w radio RMF FM i lokalnych stacjach radiowych, jak również materiały reklamowe w sklepie (POS), gazetki handlowe, billboardy i Internet.

Za kreację spotu telewizyjnego odpowiadała Agencja Reklamowa Opus B (dyrektor kreatywny Kuba Janicki),  za produkcję – dom produkcyjny GARAŻ, za postprodukcję – PLANKTON, a za zakup mediów – dom mediowy STARCOM. Piosenkę śpiewa Magdalena Piwowarczyk, założycielka grupy Mano, która w tym roku wydaje płytę.

Reklama Intermarche zostanie również wzmocniona komunikacją drugiego atutu sieci, czyli własnych wędzarni. Intermaché jako jedyna sieć w Polsce posiada w sklepach własne wędzarnie, w których są wyrabiane i wędzone wyśmienite produkty o tradycyjnym smaku, w oparciu o lokalne receptury. Dzięki temu klienci mogą zakupić codziennie tradycyjne, świeże i smaczne wyroby w atrakcyjnej cenie.

Wszystkie spoty reklamowe dostępne są w portalu YouTube na oficjalnym kanale Grupy Muszkieterów:
http://www.youtube.com/watch?v=4aZNbwqeAh8&feature=youtu.be

tagi: Intermarché ,