Advertisement

Wiadomości

Marka Akuku! wspiera Konkurs Świeżych Pomysłów

Poniedziałek, 05 marca 2012 Autor: Maja Święcka,
Marka Akuku! została partnerem Konkursu Świeżych Pomysłów, projektu na ciekawe inicjatywy młodzieżowe dla uczniów szkół gimnazjalnych województwa pomorskiego.

Konkurs Świeżych Pomysłów, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Projektów Młodzieżowych (wydawcę Europejskiej Karty Młodzieżowej EURO26), jest realizowany w ramach projektu „Karta Młodzieżowa narzędziem aktywnej komunikacji i budowania społeczeństwa obywatelskiego”. Jego celem jest zwiększenie udziału młodzieży szkół gimnazjalnych i średnich w działaniach na rzecz rozwoju lokalnej społeczności.

Zadanie konkursowe polegało na zgłoszeniu pomysłów innowacji, możliwych do realizacji w  lokalnym środowisku młodzieży, obejmującym szkoły, osiedla czy kółka zainteresowań. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymali pakiety materiałów informacyjnych wraz z żelkami Akuku!

Spośród nadesłanych prac, jury wyłoniło 30 laureatów. W puli nagród znalazły się Europejskie Karty Młodzieżowe EURO26 oraz zaproszenia do udziału w międzynarodowej konferencji, której celem będzie opracowanie modelu komunikacji młodzieży i władz lokalnych w ramach projektu Europejskiej Karty Młodzieżowej EURO 26. Wspomniana konferencja odbędzie się w dniach 14 ‐17 marca br. w Kwidzynie.

Jutrzenka Colian, właściciel marki Akuku!, jest jedną z największych firm spożywczych w Polsce. Prowadzi działania w obrębie trzech segmentów rynku: słodyczy, kulinariów oraz napojów. Aktywnie angażuje się w inicjatywy społeczne w obrębie swojego regionu oraz na skalę ogólnopolską.

Polskie Stowarzyszenie Projektów Młodzieżowych jest wydawcą Europejskiej Karty Młodzieżowej EURO26, obecnie najpopularniejszej międzynarodowej legitymacji młodzieżowej i studenckiej. Dokument zapewnia dostęp do ponad 100 tys. zniżek i usług w zakresie kultury, podróży, edukacji, sportu, zakupów na całym świecie.

tagi: Jutrzenka Colian , Akuku , Jutrzenka ,