„Sponsorując serial „Reguły gry” oraz program Goka Wana, chcemy dotrzeć do kobiet o różnorodnych pasjach i zainteresowaniach. Konsumentki wafelków PRINCESSA są naprawdę wyjątkowe, interesują się modą, stylizacją, makijażem, lubią oglądać ciekawe seriale z ulubionymi aktorami. Obie propozycje stacji Grupy TVN są silnie związane ze światem marki i adresowane właśnie do naszej grupy docelowej. Chcemy dostarczać naszym konsumentkom codziennych, wyjątkowych przyjemności w postaci pysznego wafelka PRINCESSA czy ulubionego programu w telewizji” – mówi Maja Kołodziejczyk, Product Manager w Dziale Słodyczy Nestlé Polska.
„Reguły gry” to pierwsza serialowa produkcja TVN 7, która opisuje różnego typu relacje damsko-męskie widziane oczami świeżo zaręczonej pary, wieloletniego małżeństwa oraz wciąż szukającego swej drugiej połowy singla. Występuje w nim plejada polskich gwiazd, dzięki czemu czwartkowe wieczory z serialem i ulubionym wafelkiem PRINCESSA będą prawdziwą przyjemnością.
W programie „Czary mary Goka na wyjeździe” stylista udowadnia, że wszystkie kobiety mogą wyglądać olśniewająco – to zbieżne z dewizą marki PRINCESSA, według której każda kobieta jest naprawdę wyjątkowa.
W ramach działań sponsoringowych przed i po emisji obu programów emitowane będą 8-sekundowe spoty marki PRINCESSA. W internecie marka będzie obecna na platformie TVN Player. Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada Agencja Lowe.
Serial „Reguły gry” jest emitowany w czwartki o godz. 20:00 na kanale TVN 7.
Emisja programu „Czary mary Goka na wyjeździe” w poniedziałki o godz. 20.30 w TVN Style.
tagi: Nestle , Princessa , TVN ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...