Rok 2011 potwierdził silną pozycję Grupy Muszkieterów na polskim rynku. Wypracowane w ubiegłym roku obroty, wynoszące ponad 4,2 mld zł, pozwoliły Grupie do której należy sieć sklepów spożywczych Intermarché i typu „dom i ogród” Bricomarché osiągnąć 20,6% wzrost. Muszkieterowie pogłębiają także swoje zaangażowanie w działania na rzecz lokalnych społeczności.
Główny szyld Muszkieterów – Intermarché co roku zyskuje udziały w rynku supermarketów. W ubiegłym roku sklepy Intermarché wypracowały obroty na poziomie ponad 3,44 mld zł, co stanowi ponad 22% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym. Liczba sklepów pod tym szyldem powiększyła się o 12 nowych punktów sprzedaży. W 2011 r. Intermarché z liczbą 35 stacji paliw zbliżyło się do pozycji lidera wśród sieci wielkopowierzchniowych.
Sieć Bricomarché, oferująca produkty z segmentu „dom i ogród" osiągnęła ponad 14% wzrost obrotów w stosunku do poprzedniego roku. W 2011 obroty sieci wyniosły ponad 800 mln złotych. Obecnie Grupa Muszkieterów ze 168 sklepami działającymi pod szyldem Intermarché i 79 Bricomarché jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce w kategorii supermarkety. Natomiast jako zrzeszenie niezależnych przedsiębiorców Grupa Muszkieterów jest w Europie liderem wielkiej dystrybucji.
Dynamiczna ekspansja pociąga za sobą zwiększenie liczby stanowisk pracy. 247 działających w Polsce supermarketów Muszkieterów, wraz z Centralą i 3 magazynami logistycznymi zatrudnia obecnie ponad 10.000 pracowników.
„Polscy Muszkieterowie mają odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje by kontynuować dalszą ekspansję. W 2012 roku planujemy otwarcie prawie 50 nowych sklepów Intermarché i Bricomarché oraz dalszy rozwój własnej sieci stacji benzynowych przy supermarketach" – mówi Marek Feruga, prezes Grupy Muszkieterów.
Realizując zadania firmy odpowiedzialnej społecznie, Muszkieterowie angażują się w wiele działań charytatywnych. Budowa Placów Zabaw Muszkieterów, „Olimpijska Akademia Muszkieterów” dla młodych szermierzy, konwój ze wsparciem dla placówek opiekujących się dziećmi, zbiórka krwi z Polskim Czerwonym Krzyżem, badania mammograficzne dla Polek, program wyróżniania producentów marki własnej sieci, defibrylatory w Centrali Grupy – to tylko niektóre z inicjatyw realizowanych w 2011 roku przez Grupę Muszkieterów.
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.