Głównym celem projektu marka "Lubelskie" jest promocja produktów i usług wytwarzanych na terenie województwa lubelskiego poprzez nadawanie im zastrzeżonego znaku towarowego - Marki Regionalnej „Lubelskie", będącego symbolem jakości, innowacyjności i troski o środowisko. Cały projekt jest realizowany od 2007 roku przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
„Do tej pory wielokrotnie akcentowaliśmy w działaniach promocyjnych, że wywodzimy się z regionu o walorach naturalnych i tradycji sprzyjających wytwarzaniu wysokiej jakości żywności. Dzięki marce „Lubelskie” zyskujemy dodatkowy potencjał marketingowy, w tym bardzo ważną dla konsumentów możliwość oznakowania opakowań znaną im już zieloną elką” – mówi Marta Tomaszewska, brand manager SM Spomlek. – „Taka forma współpracy przynosi korzyści wizerunkowe także regionowi, bowiem Spomlek jest już rozpoznawany jako producent najlepszych w Polsce serów, oferowanych pod prestiżową marką Old Poland.”
Wśród wyróżnionych w tym roku firm znalazły się również: producent soków Lubsad, wytwórca makaronów As-Babuni, firma MUSI zajmująca się zaopatrzeniem ortopedycznym i rehabilitacyjnym oraz Lubelski Rynek Hurtowy Elizówka.
tagi: Spomlek ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...