Głównym celem projektu marka "Lubelskie" jest promocja produktów i usług wytwarzanych na terenie województwa lubelskiego poprzez nadawanie im zastrzeżonego znaku towarowego - Marki Regionalnej „Lubelskie", będącego symbolem jakości, innowacyjności i troski o środowisko. Cały projekt jest realizowany od 2007 roku przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
„Do tej pory wielokrotnie akcentowaliśmy w działaniach promocyjnych, że wywodzimy się z regionu o walorach naturalnych i tradycji sprzyjających wytwarzaniu wysokiej jakości żywności. Dzięki marce „Lubelskie” zyskujemy dodatkowy potencjał marketingowy, w tym bardzo ważną dla konsumentów możliwość oznakowania opakowań znaną im już zieloną elką” – mówi Marta Tomaszewska, brand manager SM Spomlek. – „Taka forma współpracy przynosi korzyści wizerunkowe także regionowi, bowiem Spomlek jest już rozpoznawany jako producent najlepszych w Polsce serów, oferowanych pod prestiżową marką Old Poland.”
Wśród wyróżnionych w tym roku firm znalazły się również: producent soków Lubsad, wytwórca makaronów As-Babuni, firma MUSI zajmująca się zaopatrzeniem ortopedycznym i rehabilitacyjnym oraz Lubelski Rynek Hurtowy Elizówka.
tagi: Spomlek ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...