Kupując promocyjne opakowanie napojów TIGER, na odwrocie zawleczki otwierającej puszkę (lub nakrętki na butelce), konsument odnajdzie specjalne hasło. Jeśli jest to napis TIGER, kluczyk (zawleczkę lub nakrętkę) można wymienić na jedną z miliona darmowych puszek napoju Tiger.
Jeżeli natomiast hasłem jest kod, wystarczy wpisać go na stronie promocyjnej, by wziąć udział w cotygodniowym losowaniu jednej z czterech złotych puszek wartych 50 000 zł każda. 15 kluczyków (zawleczki, nakrętki) promocyjnych z kodem można również wymienić na pendrive’a w kształcie puszki. Czeka ich aż 10 000.
Szczegóły na www.zapuszkujzloto.pl
Za obsługę promocji odpowiada agencja Balards.
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...