Monika Bartold
Sklep eLDe, ul. Wawerska 10 w Otwocku
Z handlem związana jestem prawie od dwudziestu lat, a w zasadzie całe życie, ponieważ sklep posiadali już moi rodzice. W Otwocku od siedmiu lat prowadzę w sumie cztery sklepy. A wcześniej pracowałam w hipermarkecie jednej z większych sieci. Aby dobrze zarządzać sklepem, trzeba mieć dobrą organizację, która jest najważniejszym elementem sukcesu. Moje placówki są sklepami typowo osiedlowymi, z określoną grupą klientów. Ten sklep, jest moim najmłodszym dzieckiem – prowadzę go od dziewięciu miesięcy. Z siecią eLDe związana jestem od sześciu lat.
Magazyn HURT & DETAL otrzymuję i czytam regularnie. Co czytam? Przede wszystkim nowości produktowe, uważnie przeglądam zamieszczone reklamy – są to dla mnie bezpośrednie informacje, czego nie może zabraknąć w sklepie, które produkty warto mieć, które wkrótce pojawią się na rynku i przy okazji będą reklamowane w telewizji. Co więcej – zanim cokolwiek zaczyna się dziać w reklamie ogólnodostępnej, my detaliści już jesteśmy poinformowani o tych produktach. Oprócz tego lubię oglądać zdjęcia z półkami sklepowymi – zawsze można podpatrzeć jakieś ciekawe rozwiązanie, które zastosował inny detalista. Z ciekawością czytam również opinie i wypowiedzi innych detalistów. Bardzo spodobał mi się i zainteresował mnie w lutowym wydaniu HURT & DETAL artykuł o makaronach, w którym temat został przedstawiony „okiem detalisty”.
tagi: Jubileusz , FMCG , konkurs , HURT&DETAL , sLDe , Otwock , miesięcznik ,
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...