Zakazane jest zarówno narzucanie cen wprost, jak i pośrednio, np. poprzez ustalanie wysokości rabatów. Za stosowanie praktyk antykonkurencyjnych grożą sankcje finansowe sięgające do maks. 10 proc. przychodu przedsiębiorcy w roku poprzedzającym wydanie decyzji.
Kochański Zięba Rąpała i Partnerzy
www.kochanski.pl
tagi: Kochański Zięba Rąpała i Partnerzy ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...