Kategorie produktów

To się podoba detalistom!

Piątek, 18 marca 2011 HURT & DETAL Nr 03 (61) / 2011
Wraz z lutowym wydaniem miesięcznika HURT & DETAL rozpoczęliśmy II etap, pierwszej edycji, corocznego konkursu pretendującego do jednego z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG. Nasi czytelnicy wyróżnią uczestników rynku FMCG i tym samym przyznają im nagrody „Złoty Paragon”.

Do konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” zgłoszonych zostało niemal 350 produktów w 57 kategoriach. Do lutowego numeru dołączyliśmy specjalnie przygotowaną ankietę wraz z prośbą o wskazanie tych produktów i usług, które według detalistów były swoistym liderem w każdej kategorii w 2010 roku.


Nasz konkurs spotkał się z bardzo ciepłym i entuzjastycznym przyjęciem przez czytelników. „Takie konkursy są pomocą dla detalistów, jest to wskazówka, jakie produkty warto ustawić na sklepowych półkach, które z nich są najistotniejsze i powinny być jak najlepiej wyeksponowane. Oprócz tego jest to fajna zabawa. No i można wygrać wiele wspaniałych nagród. Z całą pewnością wezmę w nim udział!” – zapewnia Adrian Kalinowski, właściciel sklepu mieszczącego się w Warszawie przy ul. Białostockiej 9. Podobnego zdania jest wielu innych detalistów, z którymi mieliśmy przyjemność rozmawiać na temat naszego nowego przedsięwzięcia.


Faworyci rynku, metodą głosowania, wyłonieni zostaną w następujących kategoriach: wyróżnienie specjalne „Super Produkt 2010” (1 nagroda), „Lider Sprzedaży 2010” (ponad 50 podkategorii), „Bank przyjazny Kupcom”, „Samochód Kupca”, „Najlepsza hurtownia Cash&Carry”, „Lider Dystrybucji FMCG”, „Najlepsza oferta operatora sieci komórkowej”, a także „Wsparcie Sprzedaży”. Konkurs przebiega pod nadzorem jednego z czołowych na rynku instytutów badawczych, jakim jest Pentor Research International.


Ponadto, Kolegium Redakcyjne miesięcznika HURT & DETAL wyróżni firmy w kategorii „Wydarzenie w branży FMCG w 2010 roku” oraz „Firma najbardziej odpowiedzialna społecznie”.


Punktem kulminacyjnym jest planowana na 26 maja uroczysta Gala, która będzie stanowiła swoiste podsumowanie 2010 roku w branży FMCG.

tagi: FMCG , konkurs , "Złoty Paragon" , "Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich" , gala , nagrody , edycja , miesięcznik , HURT&DETAL ,