Prowadzona obecnie akcja promocyjna jest kontynuacją rozpoczętej jesienią kampanii reklamowej marki pod hasłem Weź to na słodko! Ma także na celu poinformowanie konsumentów o wprowadzeniu do sprzedaży pakietu czekolad Goplana objętych promocją.
Goplana kieruje kampanię do ambitnych i aktywnych kobiet w przedziale wiekowym 25-35 lat. Mieszkanek miast, które wybierają produkty i marki spełniające ich wymagania.
Termin kampanii: 11 lutego - 13 marca 2012 r.
Hasło kampanii: Weź to na słodko!
Agencja reklamowa: MEN AT WORK
Dom mediowy: Universal McCann
Dom produkcyjny: Film Produkcja
Manager projektu: Marcin Gawęcki
Muzyka: Zespół Me Myself&I; Magdalena Pasierska i Michał Majeran
tagi: Goplana ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...