Kampanie i Promocje

W środku woda, to nagroda!

Czwartek, 16 lutego 2012 Autor: Maja Święcka,
W sklepach w całej Polsce trwa wielka akcja promocyjna marki Garden (Agros-Nova), skierowana do konsumentów. Promocję, która wystartowała z początkiem roku i potrwa do 20 marca, wspiera intensywna kampania w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych.

Promocja obejmuje sześć produktów z linii bazowej Garden 2L, w tym nowy smak w ofercie Gardena: jabłko – mięta, oraz wszystkie trzy smaki z linii Garden Party Drink. Promocja oparta jest na prostej i lubianej przez konsumentów mechanice typu: „instant win”. W puli nagród znajduje się 40 szt. popularnej PlayStation 3 z kontrolerem ruchu PS Move oraz 200 sztuk nowej gry DanceStar Party PlayS3, której twarzami są Michał Piróg i Particia Kazadi.

Zgodnie z hasłem na opakowaniu i materiałach promocyjnych, zwycięzcą jest każdy konsument, który w zakupionym produkcie znajdzie wodę zamiast napoju. Warunkiem otrzymania nagrody jest zgłoszenie numeru partii produkcyjnej i daty z opakowania na infolinię promocji, która potwierdza, którą z nagród konsument otrzyma. Każda nagroda przypisana jest do konkretnego numeru partii.

Promocja komunikowana jest na opakowaniach, na licznych materiałom POS w placówkach handlowych, za pośrednictwem serwisu:  www.garden-party.pl O akcji głośno jest też w stacjach radiowych.  Promocyjne spoty Gardena można usłyszeć w RMF FM, Radiu ZET, TRÓCE, ESCE, ESCE ROCK oraz rozgłośniach lokalnych.
 
Promocję i kampanię przygotowała agencja Linea Recta. Za zakup mediów odpowiadał MediaCom.

tagi: Garden , Agros-Nova ,