Promocja obejmuje sześć produktów z linii bazowej Garden 2L, w tym nowy smak w ofercie Gardena: jabłko – mięta, oraz wszystkie trzy smaki z linii Garden Party Drink. Promocja oparta jest na prostej i lubianej przez konsumentów mechanice typu: „instant win”. W puli nagród znajduje się 40 szt. popularnej PlayStation 3 z kontrolerem ruchu PS Move oraz 200 sztuk nowej gry DanceStar Party PlayS3, której twarzami są Michał Piróg i Particia Kazadi.
Zgodnie z hasłem na opakowaniu i materiałach promocyjnych, zwycięzcą jest każdy konsument, który w zakupionym produkcie znajdzie wodę zamiast napoju. Warunkiem otrzymania nagrody jest zgłoszenie numeru partii produkcyjnej i daty z opakowania na infolinię promocji, która potwierdza, którą z nagród konsument otrzyma. Każda nagroda przypisana jest do konkretnego numeru partii.
Promocja komunikowana jest na opakowaniach, na licznych materiałom POS w placówkach handlowych, za pośrednictwem serwisu: www.garden-party.pl O akcji głośno jest też w stacjach radiowych. Promocyjne spoty Gardena można usłyszeć w RMF FM, Radiu ZET, TRÓCE, ESCE, ESCE ROCK oraz rozgłośniach lokalnych.
Promocję i kampanię przygotowała agencja Linea Recta. Za zakup mediów odpowiadał MediaCom.
tagi: Garden , Agros-Nova ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...