Producent kultowych preparatów Sidolux, dynamicznie rozwija się, wciąż dostosowując swoją
ofertę do zmieniającego się rynku i potrzeb konsumentów. Aby jeszcze skuteczniej docierać do
klientów, firma Lakma Strefa, usprawniła stronę internetową
www.sidolux.pl.
„Nieustannie dbamy o to, aby nasze produkty prezentowały najwyższą jakość, a oferta była
atrakcyjna. Prace nad usprawnieniem strony internetowej, która dla wielu naszych klientów, jest
źródłem informacji o preparatach – były więc czymś zupełnie naturalnym" – mówi Agnieszka
Barańska, Brand Manager firmy Lakma. - „Projektując nową stronę staraliśmy się, aby przede
wszystkim była ona funkcjonalna i praktyczna. Głównym założeniem projektu było jak najlepsze
dopasowanie do potrzeb użytkowników" – dodaje Barańska.
Praktyczne opcje w ładnej wizualizacji
Nowa strona utrzymana jest w stonowanej, błękitnej kolorystyce kojarzącej się z wodą i… sprzątaniem. Prosta i praktyczna nawigacja sprawia, że z łatwością można odnaleźć informacje na
temat produktów posortowanych w 6 podstawowych działach. Dodatkowo, w dziale aktualności
użytkownik znajdzie najważniejsze informacje dotyczące firmy. Ciekawym rozwiązaniem jest
zakładka poradnik, gdzie pojawiają się praktyczne rady dotyczące sprzątania. Na stronie znajduje
się również przekierowanie na – prowadzony na Facebooku – Fanpage Lakmy: Akcja Sprzątam,
gdzie regularnie zamieszczane są wskazówki ułatwiające utrzymanie domu w czystości.
„Zachęcamy wszystkich użytkowników do zapoznania się z naszą nową stroną internetową i
nowymi propozycjami produktowymi – ich opis znajduje się w zakładce nowości. Zapraszamy
również do działu poradnik, gdzie każdy odnajdzie interesujące informacje ułatwiające porządki" –
podsumowuje Barańska.