W telewizji pojawią się w sumie trzy spoty przedstawiające poszczególne smaki Bake Rolls’ów. Bohaterami animowanych filmów są składniki, które w zabawny sposób komunikują się ze sobą, odgrywając smak i cechy produktu. Reklamy pokazują też w prosty sposób unikatowy proces powstawania przekąski. Opowieść o kłosie jest pierwszym spotem otwierającym kampanię – kolejne już wkrótce.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Kreacją reklamy i aktywnością na portalach społecznościowych zajęła się agencja Lowe.
Bake Rolls to apetyczna przekąska na bazie krążków chlebowych. Powstaje w procesie wypiekania, nie smażenia, dzięki czemu jest zdrowsza i ma intensywny smak. Produkt cieszy się dużym zainteresowaniem wśród konsumentów. Aż 93% potencjalnej grupy docelowej wykazuje znajomość przekąski Bake Rolls. Wśród głównych powodów konsumpcji wskazywane są: smak (ponad 50% badanych!), chrupkość i wysoka jakość produktu.
tagi: 7 Days Bake Rolls ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...