W telewizji pojawią się w sumie trzy spoty przedstawiające poszczególne smaki Bake Rolls’ów. Bohaterami animowanych filmów są składniki, które w zabawny sposób komunikują się ze sobą, odgrywając smak i cechy produktu. Reklamy pokazują też w prosty sposób unikatowy proces powstawania przekąski. Opowieść o kłosie jest pierwszym spotem otwierającym kampanię – kolejne już wkrótce.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Kreacją reklamy i aktywnością na portalach społecznościowych zajęła się agencja Lowe.
Bake Rolls to apetyczna przekąska na bazie krążków chlebowych. Powstaje w procesie wypiekania, nie smażenia, dzięki czemu jest zdrowsza i ma intensywny smak. Produkt cieszy się dużym zainteresowaniem wśród konsumentów. Aż 93% potencjalnej grupy docelowej wykazuje znajomość przekąski Bake Rolls. Wśród głównych powodów konsumpcji wskazywane są: smak (ponad 50% badanych!), chrupkość i wysoka jakość produktu.
tagi: 7 Days Bake Rolls ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...